Gå til innhold

Menn!! Sexy eller classy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror du forvirrer classy med konservativ. Det går fint an å være classy uten å være dødstørr i klesstilen. Det handler om at man f.eks kan finne på å gå i en litt drøy Dior-kjole fremfor nettingstrømper og hotpants fra H&M, for å sette det på spissen.

Selvfølgelig er det mulig å være classy uten å være konservativ eller "dødstørr", men å vise magen er faktisk ikke classy uansett hvordan man vrir og vender på det. 

Anonymkode: ceade...708

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow halvparten av bildene over var utrolig trashy i mine øyne.
Jeg nekter å gå med så stramme klær, og sånn kjolesplitt, utrigning og bar mage - gjør jeg det så blir jeg ropt hore etter og klådd på på bussen, og mest sannsynlig fått på meg at "hun ber om å bli voldtatt".

Anonymkode: d5436...779

Wow! Vi lever da i Norge. Ingen blir klådd på, ber om å bli voldtatt og har rett til å bli kalt hore for å vise litt mage? Det er da helt vanlig, hvertfall om det er ok temperatur. 

• Liker 1
Skrevet

Wow! Vi lever da i Norge. Ingen blir klådd på, ber om å bli voldtatt og har rett til å bli kalt hore for å vise litt mage? Det er da helt vanlig, hvertfall om det er ok temperatur. 

I Oslo (østkanten) er det slik, desverre. Derfor går jeg alltid med dekkende genser/jakke over det sexy antrekket :) 

Anonymkode: 261e3...098

Skrevet

I Oslo (østkanten) er det slik, desverre. Derfor går jeg alltid med dekkende genser/jakke over det sexy antrekket :) 

Anonymkode: 261e3...098

Vestkanten og sentrum også. Særlig i sentrum for å si det slik.

Skrevet

Vestkanten og sentrum også. Særlig i sentrum for å si det slik.

Synes folk går med alt mulig i sentrum, jeg.. (eller forsåvidt ikke like mye fritt som andre storbyer, som london, new york og lignende, men..)

Anonymkode: 29b98...97e

Skrevet

Jeg synes ikke verken den hvite kjolen med den kryssformede overdelen, skjørtet og toppen med bar mage eller de fillete jeansene m/spaghettistropp-topp til på noen som helst måte kan kalles classy. Helt greie antrekk til sitt bruk, og ikke nødvendigvis trashy, men altså heller ikke classy. Den sorte kjolen avhenger litt av hvordan den henger når man står rett opp og ned eller går normalt i stedet for å bruke "catwalk-steg", men jeg holder en knapp på at den passerer nåløyet. Det grå settet synes jeg fyller kriteriene.

Om de sorte buksene og den ribbestrikkede poloen kvalifiserer er jeg superclassy og sexy på daglig basis, men da sier det seg selv at jeg liker dem.  :fnise:

(Den blå buksedressen synes jeg bare var fæl.) 

Anonymkode: 6e034...06f

Skrevet

Det er vel ingen som går sånn kledd i norge uansett, utenom med den beige stramme genseren i midten og den casual sorte singletten og jeansen nest nederst. De andre antrekkene er jo sånn man ser på diva-filmer og de rike strøkene i USA. Noen har sett for mye på film jah.... Trist hvis dette skal være "idealet" i kalde, gråmus casual norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...