Gå til innhold

Hvilken julebrus drikker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hansa julebrus på glassflaske - og det være den med sukker! :Nikke:

Dette er korrekt svar på spørsmålet til TS! :opplyser:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finnes ikke på glassflaske lenger :trist: 

Bare på boks... Glassflaske er visst ikke "kult" lenger (dyrt og upraktisk tror jeg), men det er trist :( 

Merkelig, for vi har årets fra Hansa på flaske i butikken vår;)

Skrevet

Trio sin grumsete, Hamar og Lillehammer og Sørlandets julebrus. 

Skrevet

Hvaaa? :sjokkert: Det har jeg ikke fått med meg! Er det nytt fra i år? :grine:

Jepp, og det står "borg" på den i store bokstaver... I fjor stod Hansa-logoen med like stor skrift som borg, men de prøver tydeligvis å fase det ut siden Hansa ble kjøpt opp av Borg.

Skjermbilde 2015-12-17 kl. 00.21.57.png

Skrevet

Merkelig, for vi har årets fra Hansa på flaske i butikken vår;)

Åh? Jeg har vært i gud vet hvor mange butikker, og der finner jeg den bare på boks eller plastflaske. Kan det være rester fra i fjor?

Skrevet

Åh? Jeg har vært i gud vet hvor mange butikker, og der finner jeg den bare på boks eller plastflaske. Kan det være rester fra i fjor?

Tviler, for vi har en kliss ny butikk. Men nå blei jeg plutselig usikker, jeg skal gå og sjekke i morra, haha :P

Skrevet

Tviler, for vi har en kliss ny butikk. Men nå blei jeg plutselig usikker, jeg skal gå og sjekke i morra, haha :P

Ser ut til at vi begge på en måte har rett. Glassflaskene skal fases ut. De hadde store problemer i fjor på grunn av mangel på glassflasker... folk pantet dem visst ikke. Dette står på facebooksiden til Hansa/Borg bryggerier:

Skjermbilde 2015-12-17 kl. 00.25.49.png

Skrevet

Jepp, og det står "borg" på den i store bokstaver... I fjor stod Hansa-logoen med like stor skrift som borg, men de prøver tydeligvis å fase det ut siden Hansa ble kjøpt opp av Borg.

Skjermbilde 2015-12-17 kl. 00.21.57.png

Nei nå må du gi deg! :sjokkert:

Nå blir det jo ikke ordentlig jul! :grine:

Skrevet (endret)

Er det lov å spørre hvilken butikkkjede du jobber ??! :P 

Endret av Rumle
Skrevet

Her går det i Mack julebrus :D

Skrevet

For noen er det faktisk det ja.

Anonymkode: 4c039...78c

pga kalorier eller fordi du faktisk har sukkersyke? Mener ikke å være frekk. Er utrolig mange som er livredd kalorier. 

Anonymkode: 6b0b4...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...