Macro Skrevet 16. desember 2015 #41 Skrevet 16. desember 2015 Hansa julebrus på glassflaske - og det må være den med sukker! Dette er korrekt svar på spørsmålet til TS! 2
Anim92 Skrevet 16. desember 2015 #42 Skrevet 16. desember 2015 De finnes ikke på glassflaske lenger Bare på boks... Glassflaske er visst ikke "kult" lenger (dyrt og upraktisk tror jeg), men det er trist Merkelig, for vi har årets fra Hansa på flaske i butikken vår;)
Sirah Skrevet 16. desember 2015 #43 Skrevet 16. desember 2015 Trio sin grumsete, Hamar og Lillehammer og Sørlandets julebrus.
altflyter Skrevet 16. desember 2015 #44 Skrevet 16. desember 2015 Hvaaa? Det har jeg ikke fått med meg! Er det nytt fra i år? Jepp, og det står "borg" på den i store bokstaver... I fjor stod Hansa-logoen med like stor skrift som borg, men de prøver tydeligvis å fase det ut siden Hansa ble kjøpt opp av Borg.
altflyter Skrevet 16. desember 2015 #45 Skrevet 16. desember 2015 Merkelig, for vi har årets fra Hansa på flaske i butikken vår;)Åh? Jeg har vært i gud vet hvor mange butikker, og der finner jeg den bare på boks eller plastflaske. Kan det være rester fra i fjor?
Anim92 Skrevet 16. desember 2015 #46 Skrevet 16. desember 2015 Åh? Jeg har vært i gud vet hvor mange butikker, og der finner jeg den bare på boks eller plastflaske. Kan det være rester fra i fjor?Tviler, for vi har en kliss ny butikk. Men nå blei jeg plutselig usikker, jeg skal gå og sjekke i morra, haha
altflyter Skrevet 16. desember 2015 #47 Skrevet 16. desember 2015 Tviler, for vi har en kliss ny butikk. Men nå blei jeg plutselig usikker, jeg skal gå og sjekke i morra, haha Ser ut til at vi begge på en måte har rett. Glassflaskene skal fases ut. De hadde store problemer i fjor på grunn av mangel på glassflasker... folk pantet dem visst ikke. Dette står på facebooksiden til Hansa/Borg bryggerier:
Rumle Skrevet 16. desember 2015 #48 Skrevet 16. desember 2015 Jepp, og det står "borg" på den i store bokstaver... I fjor stod Hansa-logoen med like stor skrift som borg, men de prøver tydeligvis å fase det ut siden Hansa ble kjøpt opp av Borg.Nei nå må du gi deg! Nå blir det jo ikke ordentlig jul!
Rumle Skrevet 16. desember 2015 #49 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Tviler, for vi har en kliss ny butikk. Men nå blei jeg plutselig usikker, jeg skal gå og sjekke i morra, haha Er det lov å spørre hvilken butikkkjede du jobber ??! Endret 16. desember 2015 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #51 Skrevet 17. desember 2015 For noen er det faktisk det ja.Anonymkode: 4c039...78cpga kalorier eller fordi du faktisk har sukkersyke? Mener ikke å være frekk. Er utrolig mange som er livredd kalorier. Anonymkode: 6b0b4...492
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå