Gå til innhold

Til dere som innleder noe med gifte menn.


Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Kālikā

Han er ingen drittsekk!Vi er nå,nabor.Vi må se hverandrr.

 

Men du må ikke flørte med han og ta i mot konfekten hans, hverken fysisk eller billedlig. Du tror vel ikke oppriktig at kona hans er noe mer komfortabel med denne oppførselen, enn det at han knuller andre? 

Det er selvsagt ditt valg å la denne mannen beile til deg på denne måten, men at du er noe moralsk høyerestående fordi du har slutta å ligge med han kjøper jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk du :-) men syns bare det er naturlig i min verden altså,og tenker vi bør tenke på hverandre som medsøstre.

Jeg er enig med deg i at det burde være naturlig, men for mange er det ikke det, og derfor mener jeg at du bør få ros for at du ikke bare tenker på deg selv, men også familien han har.

Anonymkode: 49562...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hæ? Du hadde orgasme i søvne en natt så det påvirket deg? Hva prøver du å si? 

 

Anonymkode: b963b...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integritet?

Når du har ons med folk du ikke kjenner er jo det alltid en sannsynlighet for at de er gifte,særlig når man knuller fremmedarbeidere.Og at vennene dine prøver seg på menn du har hatt sex med..???Hva slags venninner er dette?

 

Anonymkode: 89031...c0e

Så lenge det ikke er en eks av henne så har det da ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker definerer dette ganske enkelt: Dersom du vet at din partner ikke hadde tolerert oppførselen din om de var vitne til den, så har du krysset en moralsk grense.

Ville dere hatt samme oppførsel dere imellom om kona stod der? Hvis ikke utnytter han (og du) det faktum at hun er i et annet land med null oversikt over hva han bedriver. Selv om dere ikke lenger penetrerer hverandre.

Du bryter ingen lov, men det er i hvert fall ikke noe å skryte av - snarere det motsatte.

 

 

Anonymkode: 4061a...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...