Gå til innhold

Til dere som innleder noe med gifte menn.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg blir noe provosert av at dere "ikke kan stå i mot",for klart dere kan! Min historie er at jeg bor med to fremmedarbeidere i nabohuset.Han ene hadde jeg ons med etter en fest i sommer,og det var en ganske så fin og veldig sexy opplevelse,og det er jo ikke for gitt.Så fortalte han at han vst gift i hjemlandet,etterpå.

Han er faktisk utrolig kjekk,men hjertet mitt stoppet litt da han sa han var gift,og jeg sa at nei,dette var jo feil.Han har siden vært enestående mot meg.Stryker meg på kinnet,kommer over med konfekt(!)hver morgen når han ser meg utr med kaffe og føyk.Han smiler,sier at om det er noe,så er han der(det ble litt sjalusidrama når eksen min dukket opp).Han jobber hardt,men slåt sv en prat når vi møtes,og ja,jeg er så betatt at jeg drømmer om ham :O. Ser langt etter ham når han går på jobb,han er så machovakker :-)

Han vil mer,men respenterer at jeg ikke vil,jeg har samvittighet.Tenker på kona der hjemme,og kan ikke involvere meg pga det.Han er ikke frampå,men bare oppmerksom og utrolig gentleman mot meg.

Venninner som er hos meg syns han er kjempekjekk,og et par har prøvd seg,selv om jeg forteller at han er gift.Han har avvist dem.Han sier at kons er fornøyd så lenge han jobber her og tjener bra med penger,og hun vil at han fortsetter med det,framfor at han kommer hjem.

Venninnene mine mener jeg er dum,og må benytte sjansen,og ja,jeg er fristet hele tiden fordi han er både vakker,sexy og snill.Men det blir ikke snakk om mer,for mer enn p ha god sex,en morsom mann som er snill,så vil jeg heller være en medsøster.Ja,jeg må bruke mine krefter på å holde meg på matta,men moralen seirer.

Det er ikke lett! Men jeg klarer å stå i mot,og han sier han beundrer det.Så,dere andre klarer også,og jeg forstår ikke at dere har samvittighet.Dere gir litt faen,og er egoister.Det er ikke annet.Sett dere selv i konens situasjon,og ikke kom med fjortisinnstillinger.Det kan umulig føles rett??

Jo,det er mennene sitt største ansvar.Helt klart.Men vi har også et ansvar,og det bør vi ta.Intrigitet er viktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "bøyer meg i hatten" for deg!  :blomst:

Anonymkode: 49562...2ef

Skrevet

Jobber imot hver dag selv. Etter at daten lot være å si han fortsatt var gift. Han løy og sa han var skilt i begynnelsen. Men når jeg fant ut av dette så kuttet jeg ut. Selv om det river meg i fillebiter. 

Anonymkode: 54d63...2e6

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jo takk du :-) men syns bare det er naturlig i min verden altså,og tenker vi bør tenke på hverandre som medsøstre.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jobber imot hver dag selv. Etter at daten lot være å si han fortsatt var gift. Han løy og sa han var skilt i begynnelsen. Men når jeg fant ut av dette så kuttet jeg ut. Selv om det river meg i fillebiter. 

Nettopp,vi blir litt fillebiter ja.Mrn vi har vårt på det rene.Vi får igjen fot det.Tro meg.Føler med deg!

Skrevet

Hvis du anså dette som "helt naturlig" i din verden så hadde du vel ikke startet et innlegg om det, der du la ut i det vide og brede om hvor flink og god du er som ikke fulgte opp engangsligget med noe mer etter at du fant ut at han var gift?

Anonymkode: 4061a...4d8

• Liker 5
Skrevet

Vil du ha en medalje?

Anonymkode: 56d0d...d7d

• Liker 5
Skrevet

Integritet?

Når du har ons med folk du ikke kjenner er jo det alltid en sannsynlighet for at de er gifte,særlig når man knuller fremmedarbeidere.Og at vennene dine prøver seg på menn du har hatt sex med..???Hva slags venninner er dette?

Anonymkode: 89031...c0e

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis du anså dette som "helt naturlig" i din verden så hadde du vel ikke startet et innlegg om det, der du la ut i det vide og brede om hvor flink og god du er som ikke fulgte opp engangsligget med noe mer etter at du fant ut at han var gift?

Anonymkode: 4061a...4d8

Poenget er at jeg ikke føler,meg snill og god! Det handler om interigitet,og moral.Du klarer ikke lese det.

Integritet?

Når du har ons med folk du ikke kjenner er jo det alltid en sannsynlighet for at de er gifte,særlig når man knuller fremmedarbeidere.Og at vennene dine prøver seg på menn du har hatt sex med..???Hva slags venninner er dette?

Anonymkode: 89031...c0e

Egoistiske venninnet,som andre er.Jo,sannsynligheten er der åpenbart,men da stopper en i tide.Jeg gir ikke f...

Skrevet

Denne strykingen på kinnet og flørtingen ødelegger jo integriteten din her, dessverre....

Du holder jo døra på gløtt for han daglig.

I henhold til egen moral så skulle du tatt tydelig avstand til hans valg om å være utro, samt lokke deg til en affære.

Vi har alle et solidarisk ansvar. Du har brutt dette; først ved uhell og nå litt hver dag med hensikt.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Denne strykingen på kinnet og flørtingen ødelegger jo integriteten din her, dessverre....

Du holder jo døra på gløtt for han daglig.

I henhold til egen moral så skulle du tatt tydelig avstand til hans valg om å være utro, samt lokke deg til en affære.

Vi har alle et solidarisk ansvar. Du har brutt dette; først ved uhell og nå litt hver dag med hensikt.

For noe tull.Han vet nok veldig godt at dørs er lukket.Han vil gi et bedre inntrykk,men det forstår du jo ikke.Jeg setter pris på det,da han vet,og likevel ikke gir f. 

Skrevet

Jeg ser poenget ditt ts.Men er det virkelig et stort tap for deg å ikke fortsette å ha sex med denne mannen?Jeg vil heller si det er "a blessing in disguise".Han høres ut som en drittsekk,og ved å fortelle først etterpå at han var gift,så har han jo ført deg bak lyset.Hadde bare kuttet kontakten helt hvis jeg var deg.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Vil du ha en medalje?

Anonymkode: 56d0d...d7d

Nei,jeg vil ha en pris! Men uavhengig av dette.

Skrevet

For noe tull.Han vet nok veldig godt at dørs er lukket.Han vil gi et bedre inntrykk,men det forstår du jo ikke.Jeg setter pris på det,da han vet,og likevel ikke gir f. 

Du har bidratt til mannens utroskap, han fortsetter å flørte, moraliserer til andre, og så er det JEG som ikke forstår noe...OK!

Han er dritfornøyd fordi han fikk det han ville....Han er jo en dritt og likevel er du opptatt av å bli likt av ham.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg ser poenget ditt ts.Men er det virkelig et stort tap for deg å ikke fortsette å ha sex med denne mannen?Jeg vil heller si det er "a blessing in disguise".Han høres ut som en drittsekk,og ved å fortelle først etterpå at han var gift,så har han jo ført deg bak lyset.Hadde bare kuttet kontakten helt hvis jeg var deg.

Han er ingen drittsekk!Vi er nå,nabor.Vi må se hverandrr.

.

Skrevet

Det er veldig bra da. Jeg fikk vite at han hadde kjæreste en jeg gikk ut med, først sa han ingenting, men jeg klarte ikke forstå det når han plutselig begynte å fortelle at han hadde en sønn og en kjæreste pga han virket så merkelig "der" liksom. Han skrøyt masse av de da. Utrolig rar opplevelse. Jeg var veldig ung og dum og var vokst opp med masse utroskap og vant til å være utro, så jeg tenkte ikke så mye over det, for å være ærlig, jeg tenkte mest på en rar sangtekst. GAnske rar ihvertfall. Også hadde jeg opplevd orgasme i søvne en natt så det påvirket meg også endel.

Anonymkode: b5644...26c

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du har bidratt til mannens utroskap, han fortsetter å flørte, moraliserer til andre, og så er det JEG som ikke forstår noe...OK!

Han er dritfornøyd fordi han fikk det han ville....Han er jo en dritt og likevel er du opptatt av å bli likt av ham.

Snakk om overtolkning.

Skrevet

.

Han er en drittsekk når han er utro mot kona.Hva hadde du synes om din mann gjorde det samme mot deg?

Og at dere er naboer og ser hverandre er ikke ensebetydende med at du må ha kontakt med ham.Det velger du selv.

• Liker 3
Skrevet

Snakk om overtolkning.

Si det til deg selv mange nok ganger....

Skrevet

.

Så utroskap, når det er mann, er greit? Menn kvinner på være solidariske??

Jeg har store problemer med å tolke din moral.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...