AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har gått på Cerazette i ca. 2 måneder nå. Omtrent like lenge har jeg hatt veldig omskiftelig humør. Jeg begynner å gråte for alt og ingenting.I går gråt jeg fordi en lyspære sluttet å virke. Forrige uke ble jeg så rørt at det kom tårer mens jeg var i matbutikken. Alt dette fordi et barn spurte moren om å få sjokolade og moren sa ja...Jeg kommer ikke på noen andre forandringer enn at jeg begynte på cerzette for et par måneder siden, ellers er alt som før. Mer det noen andre der ute som har blitt litt ekstra følsomme av cerazette, gikk det over i så fall? Anonymkode: 65024...9b4
jordbarn Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Ja! Gikk på cerazette i ett år, og var skikkelig følsom i sikkert over en måned.. Begynte å gråte av hver minste ting
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Det er ikke uvanlig, nei! Men det går sikkert over innen en mnd eller to. Hvis ikke bør du kanskje bytte? Anonymkode: cb5e1...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå