Gå til innhold

Ta med date på vennefest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert til en førjulsfest sammen med vennegjengen min. Jeg har blitt spurt av flere om ikke jeg kan ta med han jeg holder på med. 

Vi er ikke sammen og det er ikke sikkert vi blir det heller, selv om vi har det fint sammen. 

Så spørsmålet er om jeg skal spørre om han vil bli med på festen? 

Jeg er jo litt redd for at han skal synes det blir for mye, men samtidig så hadde det vært fint å sett hverandre i en annen setting enn ellers. 

Og hvis jeg skal spørre han, hvordan skal jeg spørre? Skal jeg fortelle at jeg vil ha han med? At venninnene mine spør etter han og vil hilse på?

Anonymkode: 9eb4b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det spørs litt på hvor lenge dere har holdt på. Dropp det om det er første daten liksom, men om dere har datet lengre, så er det absolutt noe å tenke på! Du kan jo eventuelt spørre han og høre hva han har å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med princessbubblegum; avhenger litt av hvor lenge dere har holdt på.

Ellers ville jeg bare kjent på magefølelsen; om vennene dine vil møte han og du vil ta han med, spør da vel :)  Er ingen garanti for at noe varer generelt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis dere har holdt på en stund så er det bare koselig å inkludere han, bare å si rett ut på en casual måte "skal på fest i helga, vil du bli med eller?" er ikke noe værre enn det :) Ikke si at det er vennene dine som vil se han osv det blir bare fjortiss og legger prestasjonspress på han. 

Hvis dere nettopp har begynt å date og ikke truffet han mer en 5 -6 ganger ville jeg droppet å spørre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...