AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Tissen min er full av kviselignende nupper. Er det normalt? Hvordan skal jeg bli kvitt det? Noen som har lignende erfaringer? Jeg gremmes over arrene jeg har fått etter disse kvisene, tør ikke kle meg naken foran en mann. Hjelp. Anonymkode: 090ad...d23
ventilator Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Det er normalt ja. Når man vokser blir hårene revet ut og huden står åpen og mottakelig for infeksjon.Antibakterielle kremer kan hjelpe å smøre seg med etterpå. Det finns kremer som er spesielt for å unngå nupper og kviser etter voksing, spør på salongen du får det gjort.Men etter min erfaring er det som hjelper mest å ikke ha sex samme dag og dagen etterpå, ikke vaske med såpe og bruk bomullstruser samt unngå stramme klær de første dagene.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Det er normalt ja. Når man vokser blir hårene revet ut og huden står åpen og mottakelig for infeksjon.Antibakterielle kremer kan hjelpe å smøre seg med etterpå. Det finns kremer som er spesielt for å unngå nupper og kviser etter voksing, spør på salongen du får det gjort.Men etter min erfaring er det som hjelper mest å ikke ha sex samme dag og dagen etterpå, ikke vaske med såpe og bruk bomullstruser samt unngå stramme klær de første dagene.åh takk for svar. Har smart meg med basiron så ser bedre ut nå. Men jeg har masse arr etter tidligere kviser, vet du hva jeg kan gjøre med dem? Anonymkode: 090ad...d23
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 åh takk for svar. Har smart meg med basiron så ser bedre ut nå. Men jeg har masse arr etter tidligere kviser, vet du hva jeg kan gjøre med dem?Anonymkode: 090ad...d23Basiron er vel litt vel sterkt for huden rett etter brasiliansk. Kjøp deg noe for sensitiv hus. Anonymkode: 37e62...369
ventilator Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Basiron er nok kanskje litt sterkt ja for huden der nede. Kjøp noe som er tilpasset det området Glemte å si at hvis du lar huden lufttørke etter dusj er det bedre enn å tørke med håndkle.Når det gjelder arrene vet jeg ikke... Jeg hadde endel for noen år siden, men de blir jo mindre synlig med tiden.Byttet til en salong som bruker en type voks der de ikke bruker sånne tøystykker for å rive av, men som stivner og de river voksen rett av. Etter det er problemet med kviser etterpå blitt mindre, i tillegg til at det er mindre vondt Så etter jeg begynte med det er problemet med nupper/kviser og dermed arr blitt mindre.Kanskje du kan snakke med de på salongen, de har kanskje noen tips når det gjelder arrene.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Basiron er nok kanskje litt sterkt ja for huden der nede. Kjøp noe som er tilpasset det området Glemte å si at hvis du lar huden lufttørke etter dusj er det bedre enn å tørke med håndkle.Når det gjelder arrene vet jeg ikke... Jeg hadde endel for noen år siden, men de blir jo mindre synlig med tiden.Byttet til en salong som bruker en type voks der de ikke bruker sånne tøystykker for å rive av, men som stivner og de river voksen rett av. Etter det er problemet med kviser etterpå blitt mindre, i tillegg til at det er mindre vondt Så etter jeg begynte med det er problemet med nupper/kviser og dermed arr blitt mindre.Kanskje du kan snakke med de på salongen, de har kanskje noen tips når det gjelder arrene.ok, takk for svar😊 Anonymkode: 090ad...d23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå