Gå til innhold

Jeg tror jeg dater en jomfru...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Standard KG svar på slike tråder som dette. :ler: Men mange damer har vel et intenst ønske om at mannen er ettertraktet og kan løpe når som helst, men velger å være trofast med henne siden hun er et så spesielt snøflak! :fnise:

Synes TS skal konkludere med at mannen er jomfru og derfor uaktuell. For hvordan i all verden skal han lære seg å tilfredstille henne om han ikke har øvd seg på 10-15 damer fra før av? Alle damer er jo like og tilfredsstilles likt! Kommunikasjon er jo ikke hva forhold er basert på.

Tulle innlegg. Det er mange som venter til de møter den rette og ikke vil miste jomfrudommen sin til en eller annen hore på byen

Anonymkode: fcdbe...cd5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulle innlegg. Det er mange som venter til de møter den rette og ikke vil miste jomfrudommen sin til en eller annen hore på byen

Hehe, keep telling yourself that...

Anonymkode: f83d4...886

Skrevet

Hehe, keep telling yourself that...

Snakk norsk.

Skrevet

Snakk norsk.

Hvis det hjelper deg å tro at du venter på "den rette", så kjør på. Den rette venter ikke på deg, for å si det slik. 

• Liker 2
Skrevet

Damer altså. Dere er så vanvittig forutsigbare. 

Alltid dette pisspreiket med at dere vil ha en snill mann som behandler dere med respekt osv. osv. 

Men nei. Det dere egentlig vil ha er en bad boy som er utro med jevne mellomrom. Dere TÅLER ikke tanken på at dere er sammen med en mann som ingen andre vil ha. Den indre horen i dere ønsker innerst inne at mannen deres er utro med alle venninnene deres. Slik at dere kan dere få bekreftet at han er attraktiv for andre kvinner.

Enkel biologi. 

Bra skrevet 👌

Å finne en dame som respekterer og liker mannen for den han er som å finne nålen I høystakken. Kvinner babler om at det ikke finnes snille gentlemen som er trofast 😂 Mannen må ha pult så mange som mulig for at hun skal kunne se noe I han. Er han jomfru som 20+ så er man tapt. 

kan noen damer her fortelle hvorfor antall partnere oss en mann er så mye viktigere en personlighet og alt? er dere ikke faktisk villig til å ligge med en mann som dere er forelsket I og føler er en god mann, bare fordi han kanskje har spart seg eller ikke vært heldig og hatt sjansen?

Anonymkode: 593f4...bb3

• Liker 2
Skrevet

Hvis det hjelper deg å tro at du venter på "den rette", så kjør på. Den rette venter ikke på deg, for å si det slik. 

er ikke snakk om å sitte stille å vente, men å leve et vanlig sosialt liv og date og møte jenter underveis uten å måtte beise over dem før du vet navnet dems 

• Liker 1
Skrevet

Han ønsket åpenbart ikke å fornærme deg og sa derfor at han ikke har spesielle preferanser. That's it. 

Eventuelt så sa han bare sannheten. Er ikke så ekstremt opptatt av størrelsen selv. Det er faktisk mer viktig at dama setter pris på oppmerksomhet der kontra størrelsen. 

Skrevet

er ikke snakk om å sitte stille å vente, men å leve et vanlig sosialt liv og date og møte jenter underveis uten å måtte beise over dem før du vet navnet dems 

Du beiser jo hverken før eller etter du vet navnet på dem. Og du ser på innlegget til TS hvordan det går. Om du i det hele tatt treffer noen damer så kommer de til å lure på hvorfor du er jomfru. 

Skrevet

TS her :-). Skrivefeil, han sa at han ikke hadde mange referanser på pupper, ikke preferanser. 

Jeg sier jo ikke at jeg dropper han på grunn av det, blitt veldig glad i han. Men har lite erfaring med uerfarne gutter, føles som å være 19 igjen. Så lurer på om andre har erfaringer med jomfruer / evt seksuelt uerfarne såpass oppe i tjueårene?

Anonymkode: 8c23b...8ae

• Nyttig 1
Gjest supernova_87
Skrevet

TS her :-). Skrivefeil, han sa at han ikke hadde mange referanser på pupper, ikke preferanser. 

Jeg sier jo ikke at jeg dropper han på grunn av det, blitt veldig glad i han. Men har lite erfaring med uerfarne gutter, føles som å være 19 igjen. Så lurer på om andre har erfaringer med jomfruer / evt seksuelt uerfarne såpass oppe i tjueårene?

Jeg har erfaring med det (1 mann som ikke var jomfru, men hadde hatt sex færre ganger enn kunne telles på en hånd, regner jeg med, jeg spurte ikke så inngående).
:fnise: Og etter å ha skrevet den setningen aner jeg ikke hvordan jeg skal fortsette.
Er det noe spesifikt du lurer på, visste liksom ikke helt hvordan jeg skulle dele min erfaring innen det på en god måte, hva er det du generelt er ute etter å høre om? 

Skrevet

Nå er jeg mann i begynnelsen av 20-årene, men jeg har mange kompiser som jeg vet ikke er jomfruer og de er sjenert når det kommer til å prøve å ligge og kysse jenter.  Ville heller satset på det at han du du dater er sjenert på å ta initativ enn at han er jomfru. Kompisene mine tror jeg også bare er sjenerte når det kommer til å ta initativ, tror ikke de er noe dårligere som sengepartnere enn andre. De har i hvert fall pulevenner, osv. 

Derimot kjenner jeg ingen som er jomfru, ikke at det er noe galt i å være jomfru, men det er såpass uvanlig at jeg ikke ville gjettet på at en person var det med mindre han faktisk sa det. 

Anonymkode: 44f00...4e0

Skrevet

Jeg har erfaring med det (1 mann som ikke var jomfru, men hadde hatt sex færre ganger enn kunne telles på en hånd, regner jeg med, jeg spurte ikke så inngående).:fnise: Og etter å ha skrevet den setningen aner jeg ikke hvordan jeg skal fortsette.
Er det noe spesifikt du lurer på, visste liksom ikke helt hvordan jeg skulle dele min erfaring innen det på en god måte, hva er det du generelt er ute etter å høre om? 

Hvordan gjør man det?:-P Er vant til å bli forført og at gutten tar kontroll, men så langt har han ikke turt å røre meg andre steder enn rygg / mage. Så jeg må nok ta litt kontroll, og det er jeg ikke vant til... 

Og helt ærlig lurer jeg på hva grunnen kan være. Han har reist / festet / levd et spennende liv, hvordan kan han ha unngått å treffe noen det har gått så langt med? De fleste med normalt sosialt liv vil jo møte på noen liksom..

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde sex med en fyr i 20-årene som var jomfru, han sa han ikke var det, men innrømte det etter at vi hadde hatt sex. Må si jeg fikk litt sjokk, i og med at han hadde fremstilt det slik at han hadde peiling. 

Anonymkode: 0eb99...8ac

• Liker 1
Skrevet

Og det var forresten ingen som trodde han var jomfru heller, siden det ikke er så vanlig at menn snakker om det høyt da de finner det litt pinligt, 

Anonymkode: 0eb99...8ac

• Hjerte 1
Gjest incognita
Skrevet

Eventuelt så sa han bare sannheten. Er ikke så ekstremt opptatt av størrelsen selv. Det er faktisk mer viktig at dama setter pris på oppmerksomhet der kontra størrelsen. 

Greit nok at du ikke er spesielt opptatt av størrelse, men hvis en dame du er hypp på har små pupper, og spør deg hva slags pupper du foretrekker, ville du ikke da sagt små? At han sier han ikke har spesielle preferanser høres ut som han ville skåne henne for sannheten. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvordan gjør man det?:-P Er vant til å bli forført og at gutten tar kontroll, men så langt har han ikke turt å røre meg andre steder enn rygg / mage. Så jeg må nok ta litt kontroll, og det er jeg ikke vant til... 

Og helt ærlig lurer jeg på hva grunnen kan være. Han har reist / festet / levd et spennende liv, hvordan kan han ha unngått å treffe noen det har gått så langt med? De fleste med normalt sosialt liv vil jo møte på noen liksom..

Haha! "Hvordan gjør man det?" Kjære vene, vær litt vanskeligere da! :fnise: 
Jeg har et tenningsmønster der jeg verdsetter at mannen leder an, og bestemmer, hva i alle dager gjør man med et menneske som virkelig bare venter på at du skal ta initiativ da!? Man er ærlig, man snakker om det. Det var i alle fall det vi gjorde. 

(Må bare skyte inn her at det kan jo hende at det handler om at han ikke vil trå over noen grenser, og er veldig "gentleman" i det å initiere sex med ei dame, for alt vi vet så er han ikke uerfaren eller jomfru, men bare "gammeldags" og venter på klarsignal, men det jeg skriver tar da utgangspunkt i min egen situasjon, men husk også på at det var én mann, og hans personlighet kan være fullstendig forskjellig fra den mannen du har med å gjøre.) 

I begynnelsen ble jeg frustrert, fordi jeg merket at både han og jeg var gira, men begge venta på at den andre skulle lede an. Og det er absolutt ikke det at jeg er "seksuelt sjenert", men det er rett og slett at jeg tenner på at mannen bestemmer, og er på. Jeg kunne definitivt tatt initiativet, men jeg valgte å heller snakke om det. Jeg tror at på den måten slapp jeg å føle at jeg tok en rolle jeg ikke ønsker, og endte opp med å ikke tenne på mannen i det hele tatt, fordi han endte opp med å være den "submissive" (når jeg bruker de begrepene så er det ikke på en BDSM-måte, men det er bare den beste måten jeg kan beskrive det på, akkurat nå). Han sa at han var usikker på hva han skulle gjøre, og var redd for å trå over grenser, jeg var tydelig på at han ville vite det om jeg ønsket at han slutte stoppe, eller gjøre ting annerledes, men at jeg ønsket meg at han tok initiativ og fulgte ønskene sine, så ville jeg heller tydelig si fra om det ble for mye, men også at det ikke betydde at jeg ville at han skulle bli helt passiv, men heller prøve igjen senere, eller på en annen måte. Med at begge var ærlig om tanker rundt det gjorde at man fikk avklart en del, og gjorde at han ikke tvilte så mye på "kan jeg gjøre sånn", "presser jeg henne hvis jeg gjør sånn", slike tanker som man sikkert får når man er nesten helt fersk. Og teknikkene lærer man seg kjapt nok, ikke vær sjenert på å vise hvordan han skal fingre, eller si hva du liker, det er ikke rakettforskning, og det å bli kjent med hverandres kropper er noe man uansett må gjøre i et nytt forhold. 

Aner ikke om du får svar på det du lurer på? 

Skrevet (endret)

Du svarer jo egentlig på det selv. Du er vant til å bli forført, og det er jo de fleste jenter. Gutter møter som regel ikke liksom på noen bare de er sosiale, de må aktivt gå inn for det, og gjør de ikke skjer det ofte ingenting heller. Kanskje han her aldri turte i utgangspunktet, og ettersom årene går blir det bare vanskeligere og vanskeligere. Om han faktisk er helt uerfaren kan du banne på at han er både nervøs rundt og skamfull på grunn av det.

Endret av Okapi
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror du har misforstått dette uttrykket: Det betyr at en gentleman alltid skal la dama komme først i senga.

Kanskje det kan mene det og. Men det betyr gjerne at betamenn/nice guys kun får jenter når de begynner å tippe 30 og alfamennene/bad boys ikke er interessert lenger.

Skrevet

Jeg datet en jomfru engang. Han var i slutten av 20-åren. Null problem tross at jeg er veldig lite initiativrik ved sex. Syns enda ditt grunnlag for å tro at han er jomfru er tynt. 

• Liker 1
Skrevet

Bra skrevet 👌

Å finne en dame som respekterer og liker mannen for den han er som å finne nålen I høystakken. Kvinner babler om at det ikke finnes snille gentlemen som er trofast 😂 Mannen må ha pult så mange som mulig for at hun skal kunne se noe I han. Er han jomfru som 20+ så er man tapt. 

kan noen damer her fortelle hvorfor antall partnere oss en mann er så mye viktigere en personlighet og alt? er dere ikke faktisk villig til å ligge med en mann som dere er forelsket I og føler er en god mann, bare fordi han kanskje har spart seg eller ikke vært heldig og hatt sjansen?

Husk at ikke ALLE er slik da! Jeg bryr meg i hvert fall fint lite om en mann er uerfaren, om så jomfru for den saks skyld. For meg er sex såpass lite viktig, at det har ikke noe å si. Og om han er usikker på seg selv, er det ikke verre enn at vi kan snakke om det, og jeg kan forklare hvordan jeg liker ting, når det kommer til det seksuelle.

Det finnes langt mer viktige ting i valg av menn, enn hvor mange de har ligget/partnere de har hatt. Selv har jeg heller aldri vært i et fast forhold, og jeg er ikke interessert i å bli dømt av noen for det! Å for å si det slik, kun jeg valgt mellom en som var jomfru/hadde ligge med 1 person eller en mann som hadde ligge med 50, hadde jeg gått for førstnevnte!

Jeg er meget kresen og kravstor når det kommer til menn, og så fort det kommer opp i en samtale - tror menn det handler om det seksuelle, at jeg krever mye sex, stort utstyr, god utholdenthet og videre. Det handler overhode ikke om dette, heller langt viktigere krav, som de fleste ikke oppfyller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...