AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har datet en fantatisk fyr på 28 år i litt over en måned. Han fortalte ganske tidlig at han ikke har vært i et seriøst forhold, så jeg har vært litt usikker på hvor erfaren han er med damer. Men han er så oppegående og flott, så jeg har tenkt at han sikkert har datet / holdt på litt uten at det har klaffet. Virker rett og slett umulig at han ikke har fått napp hos noen jenter når han er såpass bra.I går ble det snakk om puppestørrelser, fordi jeg føler at mine er litt små. Og da sa han: "Jeg har ikke så mange preferanser på akkurat det" Jeg skiftet bare tema og lot som ingenting, men tanken "JOMFRU???" har vært litt stuck i hodet mitt siden. Jeg er atpåtil 2 år eldre enn han og er altså 30 år. Jeg har ikke hatt sex med verken spesielt mange eller få (i mine øyne) og ligger vel på ca 12-15 sexpartnere gjennom livet. Jeg er veldig vant til at guttene tar initiativet og styrer showet når det kommer til slikt, men nå ser det ut som han er såpass usikker på den fronten at jeg må guide han hvis det skal bli noe sex. Og ikke minst må jeg si at jeg også lurer på om det er noe feil med han når han har klart å gå gjennom 10 års voksenliv uten å ha havnet til sengs med ei dame en eneste gang... Innspill / erfaringer verdsettes høyt nå, for jeg liker han virkelig veldig godt, men må si at dette har gjort meg en smule usikker... Anonymkode: 8c23b...8ae 1
Gjest Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Fordi han ikke har noe særlig preferanser når det kommer til pupper, trenger han vel ikke være jomfru? Det er jo ikke alle menn som er helt puppefiksert heller da!Jeg ville spurt han rett ut jeg! Ikke at du spør om han er jomfru, men om han har hatt mange seksualpartnere, og hva han tenker om det å være erfaren vs. usikker når det kommer til sex. Det er jo viktig at det er åpne og ærlig med hverandre. Du burde jo uansett bli såpass godt kjent med han, at dere faktisk kan snakke om slike ting - før dere i det hele tatt går til sengs med hverandre.Det trenger heller ikke være noe feil med han, OM han har gått gjennom 10 år og ikke har hatt sex. Jeg kan bare snakke av egen erfaring, og si hvor ufattelig sær og kresen jeg er på menn nå, den dag i dag. Det er ikke usannsynlig at det går en lignende tidsperiode før jeg har sex igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Fordi han ikke har vært i et seriøst forhold og ikke bryr seg om puppestørrelse konkluderer du uten videre med at han er jomfru? Anonymkode: cc339...c27 19
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Om han du virkelig liker han så ville eg kjørt på! Kjæresten min var også jomfru når vi begynte å date(det var forsåvidt eg og siden vi møttes når vi var 17). Eg var ganske seksuell av meg så var egentlig veldig erfaren med fingring før eg hadde sex første gang, så blei til at eg måtte guide han litt. Men var ikkje noke meir problematisk enn at eg sa "Litt lenger ned, litt lenger til venstre" osv. Haha, kan ærlig si at kjæresten min var veeeldig dårlig til å kysse også når vi først møttes og vurderte å gjer det slutt pga det var litt avtennende. Men eg holdt fast og heller fortalte koss eg likte at han kyssa meg og nå er han kjeeempe flink!Så om han er ein virkelig bra mann, så ver tolmodig så går det nok fint! De færreste er verdens mester første gang. Anonymkode: 2f226...31f 2 2
Sandie Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Det å ikke ha så mange preferanser om noe betyr jo bare at man ikke har så sterke meninger om akkurat den tingen.Jeg ville ikke dermed konkludert med at han var jomfru. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Synes det var en snål konklusjon. De fleste menn bryr seg ikke stort om pupper uansett, de er fornøyd så lenge du har. Rumpe er mye viktigere. Anonymkode: cbeac...273 2
Jacuzzi Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Hva så om han er jomfru da? Han vil jo ikke være uerfaren i senga spesielt lenge etter hvert som han har sex med deg. Litt klønete i starten kanskje, men så kan han jo bli dritgod etter hvert. Vil du virkelig gi opp en potensielt sett fantastisk mann for deg bare pga litt kleinhet akkurat nå? 9 1
Lakahs Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Som man så må jeg egentlig si at dette er merkelig antagelse å komme med om han er jomfru eller ei uti fra om hva han synes om puppe størrelser.Selv om enkelte har faste bestemmelser om hva slags størrelse de liker så er det også de som, slik som han du snakker om her, som ikke tenker noe mer over det. Jeg selv er blant de som ikke bryr som puppe størrelsen så lenge det er noe å ta tak i, bite og suge. Så lenge dama har det så er det et fett for meg hvor store de er, det samme gjelder vel også rumpen-ballene.Folk har sine bestemte oppfatninger om alle mulige ting, så bare fordi han ikke har noe bestemt favoritt størrelse på pupper så betyr det ingenting.Hvis det nå hvis seg at han er jomfru så trenger du heller ikke å være bekymret for det, det er første gang for alle før eller senere. Å lære oss menn til å bli god i sex er ikke så vanskelig heller, lær ham hva du liker, forspill, oralsex(på begge parter altså), hoveddelen, osv. Det var det den dama jeg mista jomfrudommen min til gjorde og hun ble meget fornøyd med resultatet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Ja, det er jo vanlige det fra kvinners ståsted: Ikke vært i forhold/uerfaren = lite populær mann som ingen egentlig ønsker å inngå et forhold med. Anonymkode: 974bf...873 5
Gjest incognita Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Han ønsket åpenbart ikke å fornærme deg og sa derfor at han ikke har spesielle preferanser. That's it.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #11 Skrevet 14. desember 2015 Lol TS! Du fremstår som litt rar,hva gjør det at han er jomfru? Du kan jo lære han! Med den holdninga di hadde jeg droppet deg. Anonymkode: 9fe0f...8a7 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Sier hvor vanskelig menn har det når det gjelder jomfrudom! selv om han er en fantastisk mann så hjelper det faen ikke. Damer er så bortskjemt på den fronten. Ikke alle menn er like heldige og får seg, spesielt de som bryr seg om at det faktisk skal eksistere følelser I det intime.Klarer ikke å syntes synd på damer som blir sammen med menn sol er skikkeoig rundbrennere rundt også finner de ut at han er utro. Anonymkode: 593f4...bb3 3
Okapi Skrevet 14. desember 2015 #13 Skrevet 14. desember 2015 Er enig at det er litt tynt å anta noe sånt på det grunnlaget, men det kan jo godt være han faktisk er jomfru. "Nice guys finish last" stemmer oftere enn man kanskje skulle tro, og en som mann som er forsiktig, høflig, sjenert og ikke selv tar initiativet blir ofte, om ikke som regel, fullstendig oversett av jenter. Når erfaringen uteblir blir jo ikke selvtilliten på det området noe bedre, og enkelte blir bare gående med den holdningen at forhold er noe som skjer med andre mennesker. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #14 Skrevet 14. desember 2015 Er enig at det er litt tynt å anta noe sånt på det grunnlaget, men det kan jo godt være han faktisk er jomfru. "Nice guys finish last" stemmer oftere enn man kanskje skulle tro, og en som mann som er forsiktig, høflig, sjenert og ikke selv tar initiativet blir ofte, om ikke som regel, fullstendig oversett av jenter. Når erfaringen uteblir blir jo ikke selvtilliten på det området noe bedre, og enkelte blir bare gående med den holdningen at forhold er noe som skjer med andre mennesker.Tror du har misforstått dette uttrykket: Det betyr at en gentleman alltid skal la dama komme først i senga. Anonymkode: cbeac...273 2
Miklo Velka Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Og ikke minst må jeg si at jeg også lurer på om det er noe feil med han når han har klart å gå gjennom 10 års voksenliv uten å ha havnet til sengs med ei dame en eneste gang... Anonymkode: 8c23b...8aeEr ikke rart jeg er redd for kvinner når jeg ser hva som finnes der ute i verden. 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Tror du har misforstått dette uttrykket: Det betyr at en gentleman alltid skal la dama komme først i senga. Anonymkode: cbeac...273Nei, det betyr at "snille" menn havner sist i livet på alle mulige måter. Anonymkode: f83d4...886 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Damer altså. Dere er så vanvittig forutsigbare. Alltid dette pisspreiket med at dere vil ha en snill mann som behandler dere med respekt osv. osv. Men nei. Det dere egentlig vil ha er en bad boy som er utro med jevne mellomrom. Dere TÅLER ikke tanken på at dere er sammen med en mann som ingen andre vil ha. Den indre horen i dere ønsker innerst inne at mannen deres er utro med alle venninnene deres. Slik at dere kan dere få bekreftet at han er attraktiv for andre kvinner.Enkel biologi. Anonymkode: f83d4...886 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Slå opp, han fortjener en som liker han for den han er og ikke ser ned på han fordi han aldri har pult noen...Hilsen jomfru mann, jeg håper min første er en som ikke er så selvgod Anonymkode: fcdbe...cd5 6
Lakahs Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Damer altså. Dere er så vanvittig forutsigbare. Alltid dette pisspreiket med at dere vil ha en snill mann som behandler dere med respekt osv. osv. Men nei. Det dere egentlig vil ha er en bad boy som er utro med jevne mellomrom. Dere TÅLER ikke tanken på at dere er sammen med en mann som ingen andre vil ha. Den indre horen i dere ønsker innerst inne at mannen deres er utro med alle venninnene deres. Slik at dere kan dere få bekreftet at han er attraktiv for andre kvinner.Enkel biologi. Anonymkode: f83d4...886wow man, calm down a few notchesJeg er enig at ho dømmer mannen har litt for hardt, men det er ikke noe poeng i gå "all out" heller 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. desember 2015 #20 Skrevet 14. desember 2015 Damer altså. Dere er så vanvittig forutsigbare. Alltid dette pisspreiket med at dere vil ha en snill mann som behandler dere med respekt osv. osv. Men nei. Det dere egentlig vil ha er en bad boy som er utro med jevne mellomrom. Dere TÅLER ikke tanken på at dere er sammen med en mann som ingen andre vil ha. Den indre horen i dere ønsker innerst inne at mannen deres er utro med alle venninnene deres. Slik at dere kan dere få bekreftet at han er attraktiv for andre kvinner.Enkel biologi. Anonymkode: f83d4...886Standard KG svar på slike tråder som dette. Men mange damer har vel et intenst ønske om at mannen er ettertraktet og kan løpe når som helst, men velger å være trofast med henne siden hun er et så spesielt snøflak! Synes TS skal konkludere med at mannen er jomfru og derfor uaktuell. For hvordan i all verden skal han lære seg å tilfredstille henne om han ikke har øvd seg på 10-15 damer fra før av? Alle damer er jo like og tilfredsstilles likt! Kommunikasjon er jo ikke hva forhold er basert på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå