AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg blir fryktelig dårlig når jeg reiser med fly, båt, tog, buss og bil. Jeg blir veldig kvalm, og jeg har så fryktelig angst for og bli kvalm og reisesyke medikamenter fjerner jo ikke angst kvalme, men bevegelse syke kvalme. Er det noen som har erfaringer rundt dette med postafen og angstdempende samtidig? Har også prøvd scopoderm reisesykeplaster men var så redd for og bli kvalm at jeg føler ikke det hjalp noe serlig. Skal ut og fly den 23 desember og flyturen tar 2 timer. Jeg er så fryktelig redd for og bli kvalm og kaste opp på reisen at jeg blir kvalm av og bare tenke på det😢 Hele familien gleder seg til reisen, men jeg er livredd. Jeg har ikke flyskrekk, bare livredd for og bli kvalm og kaste opp.. Jeg har emetofobi det er overdreven angst for og bli kvalm og kaste opp😢 Anonymkode: 072fd...ba0
Norbertine Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Kjære TSJeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.Vennlig hilsenAlice i Eventyrland , mod
Fremhevede innlegg