Gå til innhold

Er dette omgangssyke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Igår så kasta kjæresten min opp en gang etter å måtte brekke seg selv til det pga kvalme. Han hadde også ekstremt løs mage. Jeg har selv hatt løs mage i hele går og masse masse luft i magen dagene før. Jeg har ikke kastet opp, og er heller ikke noe særlig uggen. Isåfall så er det over etter do besøk (ikke oppkast). Jeg er pigg og frisk og det er kjæresten min også bortsett fra den ene gangen han bare måtte få det opp. Er dette omgangssyke? For jeg trodde det var mye værre med masse oppkast, mer diaré og utslitt.

Anonymkode: 349bc...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en mild omgangsyke. Sist jeg hadde omgangsyke kastet jeg bare opp en gang også var det ferdig. Mens enkelte andre på jobb lå en uke

Gjest Badebuksa
Skrevet

Om det garantert er det? Nei. Det KAN VÆRE DET. Akkurat som det KAN være noe dere har spist. 

Det er som den over nevner forskjellige grader av spysyken. Jeg har dog enda tilgode å oppleve en så ekstremt mild versjon som det du beskriver her. Får jeg omgangssyken kaster jeg opp 15 ganger i løpet av 12 timer. MINST! :) 

Men husk å drikke nok, da.

Skrevet

Om det garantert er det? Nei. Det KAN VÆRE DET. Akkurat som det KAN være noe dere har spist. 

Det er som den over nevner forskjellige grader av spysyken. Jeg har dog enda tilgode å oppleve en så ekstremt mild versjon som det du beskriver her. Får jeg omgangssyken kaster jeg opp 15 ganger i løpet av 12 timer. MINST! :) 

Men husk å drikke nok, da.

Det er sant, grunnen til at jeg er sikker på jeg hadde omgangsyke og ikke bare hadde spist noe var jo fordi alle andre på jobb var dårlig, og vi en etter en ble borte fra jobb. 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er sant, grunnen til at jeg er sikker på jeg hadde omgangsyke og ikke bare hadde spist noe var jo fordi alle andre på jobb var dårlig, og vi en etter en ble borte fra jobb. 

ja, da er det jo åpenbart hvor smitten kom fra og at det er omgangssyke :) Med mindre man har hatt et dårlig pinnekjøttlag, da..

Skrevet

Men kan man ha omgangssyke uten oppkast? Fordi magen min er bedre allerede, og ikke like "løs" for å være delikat. 

Skrevet

Men kan man ha omgangssyke uten oppkast? Fordi magen min er bedre allerede, og ikke like "løs" for å være delikat. 

Av og til er man jo bare uggen uten at det er noe som helst. 

Skrevet

Du kan iallfall ha omgangsykevirus uten å kaste opp.

Gjest Badebuksa
Skrevet

du kan det, ja. Mn hvorfor lurer du på det, er du redd for å være smittebærer? (Hold deg unna jobb og sosiale sammenkomster i minst 48t etter du ikke har symptomer)

Skrevet

du kan det, ja. Mn hvorfor lurer du på det, er du redd for å være smittebærer? (Hold deg unna jobb og sosiale sammenkomster i minst 48t etter du ikke har symptomer)

Blandt annet, itilegg så har jeg ikke kasta opp på typ 4-5 år. Har vært uggen og diaré før selvfølgelig. Men jeg er den som ikke takler oppkast i det hele tatt. Derfor så føler jeg at kroppen min innbilte seg kvalme igår når kjæresten kasta opp. Selvom jeg var løs i magen i hele går og vært på do og gjort nr 2 med litt magevondt de siste dagene.. Så derfor jeg lurer om det går Ann å ha omgangssyke uten oppkast.. Kjæresten har som sagt ikke kasta opp noe mer enn den ene gangen hvor han måtte få det frem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...