AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Hei.Jeg lever på NAV, med en meget liten inntekt i måneden. Har ikke råd til tannlege, men trenger det sårt! Det er mye som skulle vært gjort og sjekket i munnen min, men akkurat det verste nå er nedre tann på høyre side. Er hovnet opp i kjeve og skinn. Mistet en bit av tannen for flere måneder siden. Nå er det blir mørlt nedi der. All mat setter seg fast. Det er så vondt at jeg vil kappe av meg hele kjeven! Griner og bærer meg, får heller ikke sove. Fått tips om å bestille time, gjøre det jeg må, få faktura, levere den til NAV etterpå.. MEN hvilken tannlege skal jeg velge? Trenger det fort, haster virkelig. Får ikke spist engang. Anonymkode: cf934...883
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Du må avklare med nav først. De dekker ikke automatisk. Men tannlegen din kan være behjelpelig med og søke via HELFO om du kan få noe dekket. Evnt hør og med tannlegen ang nedbetalingsplan. Viktigste er jo at du får fiksa de vonde tennene dine uansett. Anonymkode: c00fa...960
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå