Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Hva er du flink til, hva er talentene dine? Hva er det du føler at du kan her i livet? Synge? Spille tverrfløyte? Tegne? Er du en oppfinner? Elektriker? Advokat? Er du flink til å svømme? Krangle? Hva er det du kan egentlig?
ajarRun Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er flink til å lære folk ting, jeg har bra fantasi og jeg er flink til å løpe langt og sakte.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tror ærlig talt ikke jeg har noen talenter, altså ting man er god til fordi det kommer naturlig:P Jeg har derimot øvet så mye på ting som interesserer meg at jeg har blitt god; tegning, maling, animasjon, data, bevegelse(uansett hva det er snakk om, tar alt sånt veldig lett). Så har jeg kanskje litt språk-øre. Anonymkode: da0c6...67d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Ingenting spesielt, egentlig. Anonymkode: e64f8...8fe
Frida Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Flink til å finne løsninger på små og store problemer. F.eks. bruke en del av en skinnsko (den flappen i midten- husker ikke hva det heter) til å reparere noe i bilmotoren med, husker ikke hva det var, men det holdt til vi kom oss på verksted. Eller lage leirsko når fjellskoene ble søkkvåte ved et uhell og måtte tørkes. Man tager hva man haver og løser krisen.
Berit Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Kjøre bilPlanleggingSvømmeLage råkaker og energibarer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå