Gå til innhold

Hva har du brukt som "dildo"/"fleshlight"?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

PS :  Ferska søstra mi med hele hånda oppi der....like forjævlig flaut for oss begge. Aldri nevnt det siden. Hehe.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De remedier har vel alle småjenter brukt. ☺

Tror nok det,iallefall mange av mine venninner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte en diger grapfrukt som jeg laget hull i begge ender. varmet opp på tining i mikroen og tredde på kulen.  Vått varmt trangt og deilig😋

• Liker 2
Skrevet

Er vel nettopp de tingene ungjenter forsker ut seg selv med. Tror hårbørsten med stort håndtak ligger på 1. plass. ☺

Skrevet

De remedier har vel alle småjenter brukt. ☺

• Liker 1
Skrevet

Er vel nettopp de tingene ungjenter forsker ut seg selv med. Tror hårbørsten med stort håndtak ligger på 1. plass. ☺

Må nok si meg enig i det,var i hvert fall det mine eldre venninner viste til meg,haha

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte en diger grapfrukt som jeg laget hull i begge ender. varmet opp på tining i mikroen og tredde på kulen.  Vått varmt trangt og deilig😋

Interessant å høre hva gutter gjør også :-)

• Liker 1
Skrevet

Må nok si meg enig i det,var i hvert fall det mine eldre venninner viste til meg,haha

Flirer. Og du var ivrig etter å lære?! 

FLOTT. 😀

Skrevet

Jeg har brukt deodorant sprayboks, kjøttpølser, stearinlys, agurk, banan, Red Bull-boks, 1/2l brusflaske, skrutrekker, barberhøvel, squash, pluss sikkert noe mer.

Ikke prøvd noe fleshlight-stunt, hånda funker bra nok.

Skrevet

Hørtes digg ut;) Brukte du kondom over de, eller uten? Squash er jo rimelig tykke hehe.:P

Anonymkode: ff358...ac2

både med og uten. Ja, squash er tykke, men jeg liker å vrikke og lirke og virkelig jobbe for å få den inn og bli fylt skikkelig opp. Åh nå ble jeg kåt, skulle ønske jeg hadde en squash. 

Anonymkode: f405a...d6a

Skrevet (endret)

Ble litt brydd, så redigerte vekk! :fnise::fnise:

Endret av kaninen
Skrevet

Så morsomt da men hvorfor kokt??

Anonymkode: 666c4...583

Fordi rå pølser er lealøse. De må kokes/trekkes i vann på kokepunktet til de er ferdige, faste og fine.

Anonymkode: 85b78...beb

Skrevet

Har brukt skaftet på en hårbørste før jeg ble gammel nok til å handle på Kondomeriet. 

• Liker 2
Skrevet

Interessant å høre hva gutter gjør også :-)

Fine hyller😉

Anonymkode: ff358...ac2

Skrevet

Jeg prøvde iherdig å ta min egen jomfrudom med et stearinglys. Det gikk dårlig, for å si det sånn! Ellers har jeg brukt en shampo flaske, eller balsam/hårkur flaske. Husker ikke helt hva det var, men den var som en penis. Ellers har jeg vært ganske så kjedelig tror jeg, kommer ikke på noe annet.

Skrevet

Jobbet på hotell når jeg var 18 og nettopp hadde blitt aktiv med sex og onani.
Ikke stolt av det men fant mye rart som jeg brukte når jeg vasket rom:rodme: flere ganger hvor div. sex leketøy lå helt åpent på rommene.

Anonymkode: f4d95...65f

Desinfiserte du de først da før du brukte dem? Elller vasket de grundig?

Anonymkode: 16c01...916

Skrevet

Aldri prøvd vanlig sexleketøy. Men har nok dyttet mye rart oppi der når jeg var yngre.. Agurk, gulrot, squash, bakenden på verktøy, moppestativ osv.. Men aldri gjort noe spesielt for meg, etter som jeg trenger klitoris-orgasme.
Ellers har jeg brukt en elektrisk tannbørste (ikke sånn roterende), den funker bra. Ellers er ett godt dusjhode også nok ;)

Anonymkode: 1f856...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...