AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har kun sex når jeg er forelsket , og da blir jeg kjempe kåt! Det i seg selv er jo ikke ille , men jeg blir så utroooolig våt sånn at jeg ikke merker noe friksjon. Før han har begynt å ta meg utenpå trusa så er den våt ...Jeg har prøvd å vende kroppen til det ved å onanere oftere hjemme, sånn at jeg kanskje ikke blir like våt etterhvert, men tror ikke det gir noe nytte.Er det noen som har tips? Skikkelig nedtur at når man endelig skal ha sex så er jeg for våt til å kjenne noe ! Føler meg også ekkel når han skal slikke meg da, siden det er jo fullt av utflod der.... Anonymkode: 006ae...fb7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Hvorfor forsvant denne tråden fra forum sidene? Anonymkode: 006ae...fb7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Har samme problem! Kom gjerne med råd noen!!:) Anonymkode: f5c81...44c
ajarRun Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Ha sex med noen dere ikke er forelsket i? Begynn å røyke?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Kom til meg så kan jeg slikke bort alt det våte for dere. Så kan dere ha sex etterpå Anonymkode: 7522a...b0d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Ha sex med noen dere ikke er forelsket i? Begynn å røyke? Utelukka å ha sex med noen jeg ikke er forelsket i. (Og dette skjer også når jeg kåter meg opp hjemme alene og skal onanere)Jeg røyker og tror ikke det har noe å si på væskeproduksjonen i vagina for å si det sånn. Anonymkode: 006ae...fb7
ajarRun Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Utelukka å ha sex med noen jeg ikke er forelsket i. (Og dette skjer også når jeg kåter meg opp hjemme alene og skal onanere)Jeg røyker og tror ikke det har noe å si på væskeproduksjonen i vagina for å si det sånn. Anonymkode: 006ae...fb7Kanskje du ikke røyker nok eller inhalerer hardt nok.I Afrika liker visst menn jentene knusktørre, så de bare tørker bort slimet med papir. Leste en artikkel om det en gang. Det var visstnok negativt dersom man vil unngå HIV, men det er vel neppe noe problem i Norge.
Heeyaa Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Finnes jo ikke noe bedre enn damer som blir gjennomvåte! :DMen det er vel mest du som "sliter" med det ?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Ja jeg vet at menn digger det, har bare fått komplimenter på det også, men det er jo ikke noe gøy for meg når jeg da ikke engang kjenner penis trenge inn....omtrent.... Prøver å tørke meg mellom foreplay og penetrering på en diskret måte, men ikke alltid det går... Og blir raskt like våt igjen.. Anonymkode: 006ae...fb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå