Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er varmekablene, uten tvil. Har varmekablene på på vinteren, men ikke sommeren. På vinteren tømmer jeg søpla oftere fordi det lukter mere.

Anonymkode: 1c203...cfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. 

Anonymkode: 8cdf2...a02

Det blir gøy når det har samlet seg så mange opp langt nede i røret at halve hagen må graves opp for å tømme den :laugh:

Anonymkode: 1c203...cfa

• Liker 3
Skrevet

Hahaha :fnise: Litt dramatiskoverskrift kanskje, men... Trøst deg med at det er mye annet ekkelt og underholdende på dette fantastiske forumet :icon_lol:

Hehe. skal mye til å overaske meg. Men har sett ekle ting her før ja ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri opplevd lukt. Tømmer så klart søppelet på badet oftere ved mensen og når jeg vet annet som kan gi lukt er kastet. 
Muligens at varme fra varmekabler kan føre til økt lukt? Er evt mulig å kanskje ha vegghengt søppelspann isteden? Du kan også kjøpe vanlige hundebæsjposer isteden for slik dispenser :) Sikkert en del billigere! De er jo vanligvis svarte. De posene i dispensere på offentlige toaletter er vel stort sett hvit og noe gjennomsiktig - ikke så delikat :P 

Skrevet

Ja, lukten kommer på grunn av varmekablene. Har selv vært borti det ;) 

Tøm søpla oftere eller skru ned varmen litt. Det blir oftere varmere på steder der objekter er plassert enn generelt på gulvet, så lukten kan fort dukke opp og er virkelig ikke en likt å anbefale :(:(

Anonymkode: d383b...8bd

Skrevet

Menskopp! 💚 Da tømmer du bare blodet i do, sparer miljøet, sparer deg selv for ekle kjemikalier (man får ikke tss med den!), som endrer bakteriefloraen og kan gi sopp og vaginose, du sparer jobb med søppeltømmingen, og du sparer penger (200,- på 10 år vs masse penger på tanponger, bind, hundeposer og posedispensere).

Fatter ikke at ikke alle bruker det! :)

Skrevet

Ok, du er advart, dette er utrolig ekkelt, men jeg trenger virkelig råd!

Nå kaster jeg bind og tamponger i søpla på badet, og merker ikke noe lukt sånn til vanlig. Men når den åpnes lukter det mildt sagt ikke så godt, så er det noen som har noen tips til meg?

Finnes det for eksempel sånne posedispensere som de har på offentlige toalett, til personlig bruk? Isåfall, hvor kjøpes dette og er det veldig dyrt? 

det selges sånne små poser på de fleste kolonialbutikker som egentlig er beregnet for barnebleier. Kan sikkert brukes til bind og tamponger også😊

Skrevet

Menskopp! 💚 Da tømmer du bare blodet i do, sparer miljøet, sparer deg selv for ekle kjemikalier (man får ikke tss med den!), som endrer bakteriefloraen og kan gi sopp og vaginose, du sparer jobb med søppeltømmingen, og du sparer penger (200,- på 10 år vs masse penger på tanponger, bind, hundeposer og posedispensere).

Fatter ikke at ikke alle bruker det! :)

Huff, leser mange som anbefaler det, men jeg skjønner ikke helt hvordan man setter den i, og hvordan ingenting lekker! Men det er jo helt genialt om det funker så bra som alle sier uten uheldige episoder :P

Skrevet

Ok, du er advart, dette er utrolig ekkelt, men jeg trenger virkelig råd!

Nå kaster jeg bind og tamponger i søpla på badet, og merker ikke noe lukt sånn til vanlig. Men når den åpnes lukter det mildt sagt ikke så godt, så er det noen som har noen tips til meg?

Finnes det for eksempel sånne posedispensere som de har på offentlige toalett, til personlig bruk? Isåfall, hvor kjøpes dette og er det veldig dyrt? 

legg det i hundeposer før du knyter igjen og hiver det ;-) 

Skrevet

Husk også å vask bøtta innimellom :)

Anonymkode: 002f6...3c3

Skrevet

Huff, leser mange som anbefaler det, men jeg skjønner ikke helt hvordan man setter den i, og hvordan ingenting lekker! Men det er jo helt genialt om det funker så bra som alle sier uten uheldige episoder :P

Det er litt prøving og feiling såklart, men det ffinnes mange ulike måter å brette den på, man må finne den som funker for seg. Det er også en fordel å kjenne kroppen sin, hvis man friker ut av å prøve  finne livmortappen sin så funker det dårlig.. ;)

Har opplevd en liten lekkaskje første gangen jeg brukte den, og siden har den aldri lekket. Har brukt den i 10 år nå! :D

• Liker 1
Skrevet

Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. 

Anonymkode: 8cdf2...a02

håper du eier, og ikke leier. Så du må ta den rørlegger regningen selv! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...