SRC Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Ok, du er advart, dette er utrolig ekkelt, men jeg trenger virkelig råd!Nå kaster jeg bind og tamponger i søpla på badet, og merker ikke noe lukt sånn til vanlig. Men når den åpnes lukter det mildt sagt ikke så godt, så er det noen som har noen tips til meg?Finnes det for eksempel sånne posedispensere som de har på offentlige toalett, til personlig bruk? Isåfall, hvor kjøpes dette og er det veldig dyrt?
Gjest Tamsi Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Aldri opplevd. Du ruller de sammen inn i papir vel? Eneste jeg kan komme på er å tømme søpla oftere.
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2015 Aldri opplevd. Du ruller de sammen inn i papir vel? Eneste jeg kan komme på er å tømme søpla oftere.Jeg gjør det. Tømmer søpla ofte også, kan være det er varmekablene?... Ekkelt er det uansett hva som forårsaker det
Poppsilopp Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Jeg kaster ikke bind og tamponger i søpla. Jeg har en liten pose bak søppelbøtta som jeg kaster hver/annen hver dag.
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg kaster ikke bind og tamponger i søpla. Jeg har en liten pose bak søppelbøtta som jeg kaster hver/annen hver dag.Lurt! Takk for tipset
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Det er nok varmekablene som har skylden, ja. Kanskje du skal skaffe deg en bleiebøtte? Jeg brukte det en periode til å håndtere klumpesandklumper fra kattedoen. Anonymkode: 58060...475 1
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2015 Det er nok varmekablene som har skylden, ja. Kanskje du skal skaffe deg en bleiebøtte? Jeg brukte det en periode til å håndtere klumpesandklumper fra kattedoen.Anonymkode: 58060...475Har en sterk mistanke om det ja! Takk for tipset, det var jo genialt
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Bruk menskopp Neida, men du kan også kaste de på kjøkkenet. Legg de under noe av det som allerede er kastet. Søpla på kjøkkenet kastes oftere enn den på badet (jeg kaster bare hår, snytepapir og q-tips på badet), og det er kjøligere i en kjøkkenskuff enn på badet. Det hjelper mot å få lukt. Anonymkode: dca93...947 2
peppermyntete Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Tror nesten du bare må tømme søpla oftere da ja. Sikker på at det ikke er sølt noe i bunnen av bøtta? Jeg har søppelbøtte på varmekabler på badet, men har aldri opplevd vond lukt til tross for at bøtta bare tømmes når mensen er over.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Evt kan du få tak i hudeposer, slike risposer som løser seg opp etter noen uker. så sparer du miljøet og slipper vondlukt også Anonymkode: 208a8...679
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2015 Tror nesten du bare må tømme søpla oftere da ja. Sikker på at det ikke er sølt noe i bunnen av bøtta? Jeg har søppelbøtte på varmekabler på badet, men har aldri opplevd vond lukt til tross for at bøtta bare tømmes når mensen er over.Jeg tømmer den annenhver dag den uka jeg har mensen, og har alltid plastpose i bøtta, så tror ikke noe kan ha bli sølt.. Nesten 100% sikker på at det er fordi jeg har varmekabler på høy varme, men jeg klarer ikke å ha det kaldere nå som det er vinter Det er heldigvis ikke sånn at det lukter stygt på badet, kun når jeg åpner selve bøtta.
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2015 Evt kan du få tak i hudeposer, slike risposer som løser seg opp etter noen uker. så sparer du miljøet og slipper vondlukt også Anonymkode: 208a8...679Thank you! En kombinasjon av det og bleiebøtta som ble foreslått over her hadde nok gjort susen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. Anonymkode: 8cdf2...a02
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2015 Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. Anonymkode: 8cdf2...a02Jeg har alltid hørt at man ikke skal gjøre det, fordi det kan bli tett Tør ikke helt å ta sjansen på det. 4
peppermyntete Skrevet 13. desember 2015 #15 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har alltid hørt at man ikke skal gjøre det, fordi det kan bli tett Tør ikke helt å ta sjansen på det.Bra du ikke gjør det! Det kan absolutt bli tett, dyrt og rimelig ekkelt 12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #16 Skrevet 13. desember 2015 Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. Anonymkode: 8cdf2...a02............... Bare vent til det går tett og du sitter med regninga Anonymkode: 16306...89d 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #17 Skrevet 13. desember 2015 Kaster tamponger i dass jeg. Alltid gjort uten problemer. Gjør ikke det med bind/truseinnlegg da. Anonymkode: 8cdf2...a02Takk for at du øker de kommunale utgiftene våre da... Dust! Anonymkode: 17a5b...3dd 8
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #18 Skrevet 13. desember 2015 http://www.babybanden.no/products/sangenic-hygieneplus-bleiebtte?gclid=CjwKEAiAy7SzBRD_lv7quOnr6XUSJAAOLkW69VEnD7ZCtZ6tsoBTQ2EkGFYpgdMdwK4YIZvUVlTcyBoCuvDw_wcBHerregud, noe så genialt! En søppelbøtte (bleiebøtte, vel å merke) som forsegler og stenger ute alt av lukt! Og så til kun 150 kr, problem solved Men tusen takk til alle som tok seg tid til å svare på mitt veldig ekle og spesielle spørsmål, haha.
Rosa Sitron Skrevet 13. desember 2015 #19 Skrevet 13. desember 2015 Ble nesten skuffet nå, var jo ikke noe ekkelt med denne tråden =/ 1
SRC Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #20 Skrevet 13. desember 2015 Ble nesten skuffet nå, var jo ikke noe ekkelt med denne tråden =/Hahaha Litt dramatiskoverskrift kanskje, men... Trøst deg med at det er mye annet ekkelt og underholdende på dette fantastiske forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå