Gå til innhold

Betaling på Sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe er helt merkelig med oppsettet på deres sider, så jeg får ikke sett hele infosiden om betaling. Binder man seg i tre måneder om man velger å betale?

Må man betale full pris for at noen skal kunne kontakte deg? Eller kan man chatte med folk uten å betale? Jeg skjønner ingen ting av abonementsoppsettet dere, og det hjelper jo ike at jeg kun kan se halve infosiden der :P Vil ikke betale skyhøy pris om jeg kan få dette rimelig.

Anonymkode: 9fd4a...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan velge bare 1 mnd, for 269 kr. Det blir billigere pr mnd jo lengre du binder deg. kan vel velge 1, 3 eller 6 mnd.

Du kan chatte med folk uten å betale, men får ikke kjørt full matching mener jeg å huske, og det vil jeg egentlig anbefale om du er seriøst ute etter å finne en partner. Og det er heller ikke alle du kan  kontakte, bare de som har dyreste abonnement. Jeg er veldig godt fornøyd med sukker, mye bedre enn feks Møteplassen. Og sukker er en av de rimeligste sidene faktisk. Og helt klart den beste av de jeg har prøvd.

Anonymkode: 08ab4...b70

Skrevet

Ok. Skal vurdere. Jeg var sist inne på Sukker i begynnelsen av 2014. Og så at noen av de jeg så da, fortsatt er på Sukker. 

Det ser jo ut som flotte og greie menn, men jeg blir skeptisk når de er på Sukker i flere år. De er vel da bare ute etter pulings. Og slike menn ønsker jeg å unngå. 

Skrevet

Ok. Skal vurdere. Jeg var sist inne på Sukker i begynnelsen av 2014. Og så at noen av de jeg så da, fortsatt er på Sukker. 

Det ser jo ut som flotte og greie menn, men jeg blir skeptisk når de er på Sukker i flere år. De er vel da bare ute etter pulings. Og slike menn ønsker jeg å unngå. 

Ikke nødvendligvis. Det handler like mye om at det kan ta tid å "finne den rette" om man er litt kresen og ikke vil ta til takke med hvem som helst. De kan fint ha vært borte en periode mens de dater noen, men kommer kanskje tilbake om det ikke blir noe varig. Jeg har vært borte noen månder nå, men siden det ser ut til at det ikke blir det helt store med han jeg dater nå, er jeg fort tilbake på sukker om noen månder. Og da har jeg totalt vært der et års tid.

Anonymkode: 08ab4...b70

Skrevet

For så vidt derfor jeg er der igjen selv også :P er jo singel igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...