AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er så lei av å være singel. Men jeg orker ikke nettdating. Jeg prøver og prøver, men jeg føler meg uvell når jeg går igjennom profilene til menn. Det føles bare så feil å "vindusshoppe" en kjæreste.Og å finne noen via venner er heller ikke lett. De fleste er par, og de få single mannfolka, er ikke min ting i det hele tatt.Men innimellom treffer man en flørt. Og så blir det bare tull og så glir det over og hele greia er glemt. Men det er vel aller mest flørting jeg savner. Og jeg savner flørtingen med min siste date mer enn han. Jeg savner det noe helt sykt mye. Men han var ingen kjærestematerielle dessverre Så hva gjør man da? Ta seg enda en pause fra menn? Jeg har mer pauser enn jeg har perioder der jeg prøver å finne noen Anonymkode: d1db8...673 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Du kjøper en katt og forbereder deg på fremtiden Anonymkode: 9a81d...c4d 1
Psilocybe Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Det høres ut som du er for kresen. Senk kravene.
Gjest Egiett Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Du kjøper en katt og forbereder deg på fremtidenAnonymkode: 9a81d...c4d Eventuelt leser denne tråden, og er glad du ikke dater.Fra spøk til alvor, så ville jeg bare tatt det med ro. Fokuser på å nyte livet som singel, og om det skulle dukke opp noen som er interessante må du jo selvsagt gjerne flørte
Smookiekins Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Når man stopper å lete og tenke for mye på det, da det skjer som regel.. 1
Teethgrinding Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er så lei av å være singel. Men jeg orker ikke nettdating. Jeg prøver og prøver, men jeg føler meg uvell når jeg går igjennom profilene til menn. Det føles bare så feil å "vindusshoppe" en kjæreste.Og å finne noen via venner er heller ikke lett. De fleste er par, og de få single mannfolka, er ikke min ting i det hele tatt.Men innimellom treffer man en flørt. Og så blir det bare tull og så glir det over og hele greia er glemt.Anonymkode: d1db8...673Jeg skjønner godt hva du mener. Det er noe absurd over å sitte å bedømme ansikter. "God nok, ikke god nok". Hva forteller egentlig et ansikt deg? Svært lite. Einstein ser ut som en vaktmester. Erna Solberg ser ut som en hjemmeværende mor. Ylvis brødrene ser ut som talentløse grafiske designere uten fast arbeid. Dette er likevel svært suksessrike mennesker på hvert sitt område. Det hadde vært klin umulig å bedømme dem bare ved å se på ansiktet deres. Man må møte og bli kjent med en person for å virkelig se hva som bor i vedkommende. Nettdating dekker bare en bitteliten brøkdel av de menneskelige dimensjonene våre. Klart det blir ugreit, og jeg berømmer deg for å synes at det er rart. Klart det er det. Jeg syns det er mer interessant å vite hvorfor ting "glir over" til ikkenoe. Hva er det du gjør galt? En klassiker er at man tror ting bare skal skje av seg selv, og at man følger alle mulige begrensende "regler". Hva gjør du feil?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Jeg skjønner godt hva du mener. Det er noe absurd over å sitte å bedømme ansikter. "God nok, ikke god nok". Hva forteller egentlig et ansikt deg? Svært lite. Einstein ser ut som en vaktmester. Erna Solberg ser ut som en hjemmeværende mor. Ylvis brødrene ser ut som talentløse grafiske designere uten fast arbeid. Dette er likevel svært suksessrike mennesker på hvert sitt område. Det hadde vært klin umulig å bedømme dem bare ved å se på ansiktet deres. Man må møte og bli kjent med en person for å virkelig se hva som bor i vedkommende. Nettdating dekker bare en bitteliten brøkdel av de menneskelige dimensjonene våre. Klart det blir ugreit, og jeg berømmer deg for å synes at det er rart. Klart det er det. Jeg syns det er mer interessant å vite hvorfor ting "glir over" til ikkenoe. Hva er det du gjør galt? En klassiker er at man tror ting bare skal skje av seg selv, og at man følger alle mulige begrensende "regler". Hva gjør du feil?Faktisk ganske korrekt ja. Man får et overfladisk bilde av en person og kanskje man "faller" for noe de ikke er også. Fordi man må prøve å danne seg et bilde av en hel og kompleks person på bakgrunn av noen bilder og noen få ord. Og alt i en slags salgsannonse. Det går galt når jeg tør å gi slipp og faktisk faller for mannen. Da blir jeg så redd at jeg fort kan bli passiv utad mens jeg i realiteten er hysterisk inni meg. Et helvetes slit. Anonymkode: d1db8...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå