AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Hadde en merkelig, og litt skremmende, opplevelse nå nettopp. Fikk en ubehagelig kiling i magen, som spredde seg ned til beina. Samtidig eller rett etterpå begynte jeg å skjelve i armene og beina, og hjertet slo fortere. Jeg ble også litt "lightheaded" på en måte, og fikk problemer med å holde fokus. Dette skjedde helt ut av det blå. Det holder fortsatt på, men jeg føler at jeg klarer å kontrollere det på en måte. At først var det så sterkt fordi jeg ble tatt på senga, og ble engstelig, men nå er jeg roligere. Tidligere i dag hadde jeg også brystsmerter som varte rundt 30 min, vet ikke om det har noe med dette å gjøre, men...Noen som har opplevd noe lignende, eller har noen som helst peiling? Anonymkode: 2a955...4b8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Kan være anfall av høy puls, tackykardi. Anonymkode: e037f...85f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Har lurt på om det er det, men jeg har aldri slitt med angst tidligere, eller opplevd noe lignende. Er heller ingenting jeg gruer meg til, så jeg kan ikke skjønne hvorfor. Det bare skjedde helt plutselig. Men må innrømme at jeg hadde blitt lettet om det "bare" var angst. TS Anonymkode: 2a955...4b8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg tenkte panikkanfall. Anonymkode: 5ff81...df5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Må legge til at jeg heller ikke hadde slitt med angst før mitt første(og neste, for den saks skyld) panikkanfall. Det kommer gjerne helt ut av det blå. For min del var stress utløsende årsak. Anonymkode: 5ff81...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå