Gjest i.i. nå Skrevet 5. oktober 2004 #1 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har vært hos gynekolog igjen... samme opplegget, de finner ikke noe galt på prøvene. Men jeg har fortsatt problemer: mye utflod som lukter litt, smerter ved samleie og bruk av tampong, kløe og irritasjon til tider (spesielt rett før jeg skal ha mensen). Vivag kan hjelpe bittelitt over kort tid, men sist jeg brukte det kom det blod ut sammen med utfloden. HJELP!! jeg vil ha sexlivet mitt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sliter med mye av det samme. Men jeg har gjentatte soppinfeksjoner, og når jeg ikke har sopp har jeg lik utflod som du beskriver. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det. Har til og med sluttet med p-piller og går ikke på noe prevansjonsmiddel lengre. Soppen har ikke kommet tilbake, men jeg lurer på om den kommer snikende igjen ganske snart, det kan jeg iallefall lese på utfloden. Eneste legene har å si til dette er: "Sorry, noen er bare ekstra plaget med soppinfeksjoner". Ingenting jeg kan gjøre med det, annet enn å ta medisin. Blir jo vanvittig dyrt i lengden det også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Jeg hadde akkurat det samme som dere i 1-2 år! ingen leger fant noe galt, de bare gav meg nye piller og kremer mot soppinfeksjon som ikke fungerte og derfor stoppet sexlivet opp. I tillegg til kløe, utflod og svie i underlivet var jeg var svært sliten og trøtt, hadde alltid lyst på noe søtt etc. En dag leste jeg i et ukeblad om noe som het for Candida, en livsstilsykdom, og fant fort ut at dette var det jeg hadde. Det ble borte etter en lang periode uten sukkerholdig mat og lyst brød osv (jeg hadde kjærlighetssorg for forholdet røyk, og derfor spiste jeg mer eller mindre ingen ting). Søk etter candida på nett og se hva dere finner! Jeg fant ingen gode sider nå, og har desverre ikke så veldig god tid til å lete nå. Håper dere finner ut av det for det er en forferdelig situasjon å være i! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. oktober 2004 #4 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvp-virkus? Altså kjønnsvorter? Se tråd på denne siden.. Høres ut som meg nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #5 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei jeg har jo vært hos gynekolog flere ganger. de hadde jo funnet noe galt hvis det har vært det! Og jeg har ikke soppinfeksjon nå lenger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #6 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei jeg har jo vært hos gynekolog flere ganger. de hadde jo funnet noe galt hvis det har vært det! Og jeg har ikke soppinfeksjon nå lenger heller. jeg er trådstarter forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå