Gjest Evelynita Skrevet 18. desember 2015 #21 Del Skrevet 18. desember 2015 Jeg liker skinnseter. Det ser finere ut, og stoffseter blir så ekstremt stygge. Alle jeg kjenner har stoffseter og jo eldre bilen er jo styggere er naturligvis setene. Skinnseter holder seg finere mye lengre syns jeg! Og om sommeren er de varme med engang så går det jo over. Og rumpevarmer om vinteren 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #22 Del Skrevet 21. desember 2015 Da har jeg hatt bilen et par dager, og kan konkludere med at skinnseter ikke er så flott. På langtur ble det ufattelig klamt og ubehagelig, så nå er jeg litt fortvilet. Vil det hjelpe å bruke et setetrekk? Anonymkode: 335d6...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. desember 2015 #23 Del Skrevet 21. desember 2015 Med en hund som stort sett tar med seg halve skogen hver gang den er på tur er skinnseter et must! Man kan bare tørke av søleflekkene med en våt klut. For bilsetetrekk sitter jo skjeldent der de skal lenge om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 21. desember 2015 #24 Del Skrevet 21. desember 2015 Har en gammel Nissan med deilige skinnseter. Aldri opplevd problemer med at de er kaldere eller klammere en stoffseter. Når bilen ikke vil mere har jeg tenkt å ta ut setene og lage en sitte gruppe. Perfekt for mancave'n ☺, artig er at dama har tent slik på ideen at jeg vurderer å oppgradere planen til hjemmekino stoler. Med regulering og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #25 Del Skrevet 21. desember 2015 Som sagt så fungerte ikke skinnseter for meg, ble veldig klamt på langtur Anonymkode: 335d6...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #26 Del Skrevet 22. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg hatt bilen et par dager, og kan konkludere med at skinnseter ikke er så flott. På langtur ble det ufattelig klamt og ubehagelig, så nå er jeg litt fortvilet. Vil det hjelpe å bruke et setetrekk? Anonymkode: 335d6...fe9 Har du da på setevarme? Shorts? Litt rart dette ift mine egne erfaringer. Setetrekk kan du jo bare prøve. Anonymkode: 71414...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 22. desember 2015 #27 Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg liker det. Bedre å sitte i og penere. Ja, det er kaldt om vinteren men så lenge man har setevarme er det ikke noe problem. Det kan bli varmt om sommeren hvis sola står på men det er likevel verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 22. desember 2015 #28 Del Skrevet 22. desember 2015 Hvordan kan skinnseter bli klamt på vinteren? Jeg har aldri slitt med det, selv ikke om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 22. desember 2015 #29 Del Skrevet 22. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg hatt bilen et par dager, og kan konkludere med at skinnseter ikke er så flott. På langtur ble det ufattelig klamt og ubehagelig, så nå er jeg litt fortvilet. Vil det hjelpe å bruke et setetrekk? Anonymkode: 335d6...fe9 Ble skinnsetene klamme? Vi har skinnseter i bilen vår. Har vært på mange langturer med den, men har da aldri opplevd at det ble klamt. Er du sikker på at det er skinn, og ikke skai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #30 Del Skrevet 22. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du da på setevarme? Shorts? Litt rart dette ift mine egne erfaringer. Setetrekk kan du jo bare prøve. Anonymkode: 71414...308 3 timer siden, Cartina skrev: Hvordan kan skinnseter bli klamt på vinteren? Jeg har aldri slitt med det, selv ikke om sommeren. 3 timer siden, Hulderen skrev: Ble skinnsetene klamme? Vi har skinnseter i bilen vår. Har vært på mange langturer med den, men har da aldri opplevd at det ble klamt. Er du sikker på at det er skinn, og ikke skai? Jeg hadde selvsagt ikke på setevarmer, jeg endte med å måtte skru ned temperaturen til 18 for å unngå klamhet. Hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle være et problem på vinteren. Dette skjedde etter 3 timers kjøring. Helt sikker på at det er skinn og ikke skai (Volvo). Anonymkode: 335d6...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 22. desember 2015 #31 Del Skrevet 22. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde selvsagt ikke på setevarmer, jeg endte med å måtte skru ned temperaturen til 18 for å unngå klamhet. Hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle være et problem på vinteren. Dette skjedde etter 3 timers kjøring. Helt sikker på at det er skinn og ikke skai (Volvo). Anonymkode: 335d6...fe9 Jeg har hatt skinnseter i flere biler over flere år og har aldri opplevd at det blir klamt. Har alltid hatt VW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 22. desember 2015 #32 Del Skrevet 22. desember 2015 2 minutter siden, SykkelJenny skrev: Jeg har hatt skinnseter i flere biler over flere år og har aldri opplevd at det blir klamt. Har alltid hatt VW. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 22. desember 2015 #33 Del Skrevet 22. desember 2015 43 minutter siden, SykkelJenny skrev: Jeg har hatt skinnseter i flere biler over flere år og har aldri opplevd at det blir klamt. Har alltid hatt VW. Har hatt skinnseter i de 3 siste bilene (BMW) og har heller ikke blitt klam, selv i de sommerene som vi hadde ganske bra ver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #34 Del Skrevet 22. desember 2015 Volvo har jo supre seter, så det var rart...du har ikke på plasttrekket etter mekaniker eller slik som sitter på fabrikknye biler? De skal av. :D Anonymkode: 71414...308 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 22. desember 2015 #35 Del Skrevet 22. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Volvo har jo supre seter, så det var rart...du har ikke på plasttrekket etter mekaniker eller slik som sitter på fabrikknye biler? De skal av. :D Anonymkode: 71414...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #36 Del Skrevet 22. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Volvo har jo supre seter, så det var rart...du har ikke på plasttrekket etter mekaniker eller slik som sitter på fabrikknye biler? De skal av. :D Anonymkode: 71414...308 5 timer siden, SykkelJenny skrev: Festlig 😜 Anonymkode: 335d6...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå