AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 jeg vurderer litt å sette inn spiral. Jeg er alene mamma, og ikke i noe forhold, så å skulle bli gravid nå ser jeg på som krise. Jeg er singel, men har i perioder regelmessig sex. Jeg bruker ALLTID kondom, men er redd den ikke er så sikker som jeg håper på? Er det dumt med kondom som eneste prevensjon? Lurer litt på om det er vits å ha spiral i tillegg til kondom, for å unngå graviditet? Kondom brukes uansett me nye partnere pga kjønnsykdommer Anonymkode: ffd33...123
nelipot Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Hvis det er KRISE for deg å bli gravid igjen, er det jo bare fornuftig av deg å ha spiral samtidig som du/dere bruker kondom.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Ja krise i den forstand at jeg ikke kan være alene med to. Det er ikke noe jeg ønsker og hadde gjort hverdagen svært komplisert. Å ta abort hadde knust meg og det hadde jeg slitt med lenge, kanskje for alltid. Anonymkode: ffd33...123
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Easy peasy. Sett inn spiral! Og bruk kondom for å unngå kjønnsyldommer i tillegg ved ny partner. Anonymkode: 24dbe...2ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå