Gå til innhold

Kvinne gruppevoldtatt av 6 menn, ingen utvises.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I Sverige ble en kvinne brutalt gruppevoldtatt av 6 menn, alle eritreiske statsborgere. Nå er de dømt, men samtidig får de opphold i Sverige.
flere europeiske land vil ikke gi eritreere flyktningestatus, men tydligvis i Sverige.

http://nyheteridag.se/gruppvaldtagen-kvinna-tvingades-hoppa-fran-andra-vaningen-garningsmannen-utvisas-inte/

Akkurat som Europa strammer inn på en del områder, er det ikke på tide å stramme inn også på dette feltet? Det er sikkert en lang og slitsom verneplikt i Eritrea, men når de kommer til Skandinavia og begår voldtekt, burde man ikke tolke asyl prinsippet ekstra strengt?

Anonymkode: f4a36...8b6

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten så jeg håper at noe skikkelig ille - mot staten direkte selvsagt, de driter jo hva befolkningen blir utsatt for - skjer der borte snart, bare så de VÅKNER... Hva skjer når statsministerens kone eller datter blir voldtatt?

Skrevet

Det er nesten så jeg håper at noe skikkelig ille - mot staten direkte selvsagt, de driter jo hva befolkningen blir utsatt for - skjer der borte snart, bare så de VÅKNER... Hva skjer når statsministerens kone eller datter blir voldtatt?

Eh, like ille de som velger disse lederne. Som nok vil si størsteparten av foreldrene til alle jentene som blir voldtatt.

• Liker 3
Skrevet

Eh, like ille de som velger disse lederne. Som nok vil si størsteparten av foreldrene til alle jentene som blir voldtatt.

Klart det. Heldigvis ser det ut til å snu, synd det er lenge til neste valg.

Skrevet

Spørs om det er det som må til for at ting skal skje.

Skrevet

Da har de selvsagt blitt utvist. 

• Liker 1
Skrevet

Bare fatter ikke at de ikke har nulltoleranse mot sånt. Voldtektsforbrytere burde slenges ut, de ødelegger liv og er farlige for samfunnet.

Anonymkode: 6c96f...fa8

• Liker 4
Skrevet (endret)

I Sverige ble en kvinne brutalt gruppevoldtatt av 6 menn, alle eritreiske statsborgere. Nå er de dømt, men samtidig får de opphold i Sverige.
flere europeiske land vil ikke gi eritreere flyktningestatus, men tydligvis i Sverige.

http://nyheteridag.se/gruppvaldtagen-kvinna-tvingades-hoppa-fran-andra-vaningen-garningsmannen-utvisas-inte/

Akkurat som Europa strammer inn på en del områder, er det ikke på tide å stramme inn også på dette feltet? Det er sikkert en lang og slitsom verneplikt i Eritrea, men når de kommer til Skandinavia og begår voldtekt, burde man ikke tolke asyl prinsippet ekstra strengt?

Anonymkode: f4a36...8b6

Ja hva må en gjøre for å bli utvist spør jeg? 

Skal en akseptere kulturforskjeller og andre lands praksis   som legalisering for ulovlige handlinger?

Endret av Peter007
  • Liker 2
Skrevet

Sverige er helt håpløst.. de er bare enda verre enn Norge tro det eller ei.. men vi har nok med å fokusere på Norge og de vi har i dag.

Anonymkode: 5e6cc...4e1

• Liker 4
Skrevet

Ja hva må en gjøre for å bli utvist spør jeg? 

Skal en akseptere kulturforskjeller og andre lands praksis   som legalisering ulovlige handlinger?

Nei, vi skal behandle dem akkurat som vi blir behandlet. De skal straffes for å forgripe seg på barn, selv om de kaller henne sin brud osv.

Men voldtektsmenn må inn på varig sikring, vi kan ikke ha menn som har voldtatt en gang gå løse. De er farlige og det blir ekstra dyrt siden offeret ofte blir uføretrygdet og trenger ekstra hjelp fra helsevesenet. Dette må møkkamannen tilbakebetale. Ellers fordyrer voldsmannen våre utgifter og det må vi slutte å ta på vår kappe. De må ta de utgifter de selv sørger for selv, vi skal ikke betale erstatning over skatteseddelen for voldtekt. Jeg vil aldri voldta noen, hvorfor skal jeg hjelpe møkkamannen med å betale hans gjeld?

Ellers bør staten sørge for taxi til kvinner som er ute etter 18 i Norge. Menn bør også få det tilbudet i visse områder av storbyene-det blir også dyrt, men er nødvendig for sikkerheten. I Sverige og i Finland har de store problemer med voldtekter. Og sikrer ikke våre ledere kvinnenes sikkerhet blir det masse søksmål mot staten, folk holder på å organisere seg for nettopp dette. Oppfordrer alle til å sende email eller å ta kontakt med våre partier på Facebook, spørr dem om hvordan de forbereder sikkerheten til nordmenn mot vold og voldtektsbølgen som har rammet Finland og Sverige. 

I Finland nekter håndverkere å jobbe på asylmottak for å verne landet sitt. I Nederland, Danmark og Tyskland snakker folket om å skrive ut til valg, våre ledere i Europa har vist seg ubrukelige og vi må ha ledere som ikke søker på stillinger internasjonalt, men som jobber for landet sitt!

Anonymkode: 3c1a6...e32

• Liker 1
Skrevet

De er vel mer opptatt av å sende ned små barn som har integrert seg først til et land hvor de ikke kan språket og må dekke seg. 

Anonymkode: 64cf0...ff9

Skrevet

Tråden ryddet for hatefulle utsagn

Nordvesta, mod.

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for hatefulle utsagn

Fint at det slås ned på slikt. Naturligvis må en ikke hate voldtektsmenn

Innlegg ryddet for krenkende utsagn. Spørsmål vedr. moderering kan tas på Ris og Ros eller på pm.

Nordvesta, mod.

Til opplysning: Moderator strøk siste del av mitt innlegg, slik at meningen blir den motsatte. 

Endret av Vox_populi
Til dagsorden
  • Liker 2
Skrevet

Fint at det slås ned på slikt. Naturligvis må en ikke hate voldtektsmenn

Innlegg ryddet for krenkende utsagn. Spørsmål vedr. moderering kan tas på Ris og Ros eller på pm.

Nordvesta, mod.

Orker ikke skrive her lenger jeg, når det ikke er lov å si hva man mener om motbydelige voldtektsmenn og påpeker fakta at de kommer til Norge også. 

Anonymkode: e8ab4...3b0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...