murmeldyret Skrevet 11. mars 2005 #821 Del Skrevet 11. mars 2005 Å nei Jeg har ikke ord. Dette var ufattelig vondt å høre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2005 #822 Del Skrevet 11. mars 2005 Ønsker dere all mulig styrke i tida som kommer. Fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. mars 2005 #823 Del Skrevet 11. mars 2005 Tårene triller Det var ikke sånn det skulle gå! Tenker masse på dere, Lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 11. mars 2005 #824 Del Skrevet 11. mars 2005 Så fryktelig, fryktelig leit. Varm klem fra Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. mars 2005 #825 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei. jeg ville bare si at jeg føler med dere. det finnes ingenting som er værre enn og miste barnet sitt. jeg håper inderlig at hokus klarer seg. men savnet av han som er borte vil nok aldri bli borte. dere har tøffe dager og uker forann dere. men dere kommer til å klare det. håper dere klarer og ta vare på dere selv og hverandre også oppi alt kaoset jeg regner med dere går igjennom nå. engelen deres har det ikke vondt der han er, og det er dessverre så altfor mange der til å ta i mot han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 11. mars 2005 #826 Del Skrevet 11. mars 2005 Har ikke ord! Ufattelig trist. Tenker på dere. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. mars 2005 #827 Del Skrevet 11. mars 2005 Så ufattelig trist...det var jo ikke sånn det skulle gå... Tenker på dere! Krysser alt for at det skal gå bra med Hokus. Tenner tre lys.. ..ett for håp om at Hokus bare blir bedre og bedre.. ..og ett for lille Pokus, som nå bor i himmelen.. ..og ett for at dere finner styrke til å komme gjennom dette.. :dagensrose: Stooor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 11. mars 2005 #828 Del Skrevet 11. mars 2005 Huff, så trist. Er tom for ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2005 #829 Del Skrevet 11. mars 2005 Hokus tilstand er nå stabil Han er ute av respiratoren og puster selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. mars 2005 #830 Del Skrevet 11. mars 2005 Å så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 11. mars 2005 #831 Del Skrevet 11. mars 2005 Gode nyheter for lille Hokus! Jeg krysser fingrene og håper han vokser seg stor og sterk. Det er så ufattelig trist med Pokus. Jeg gjør som de andre her, og tenner et lys for den lille engelen. Håper de tar godt vare på dere på sykehuset! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mars 2005 #832 Del Skrevet 11. mars 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. mars 2005 #833 Del Skrevet 11. mars 2005 Sorg og glede hånd i hånd... Tenker masse på dere, lillen. :dagensrose: Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. mars 2005 #834 Del Skrevet 11. mars 2005 Her var det både mye trist lesing, mye håp og glede og veldig mye varme. Jeg legger igjen en :dagensrose: til deg Lillen og familien. Tenner et lys for dere i kveld og krysser fingrene for at det går bra framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mars 2005 #835 Del Skrevet 11. mars 2005 Godt å høre at det går bedre med Hokus! Tenker masse på dere, det har vært en dramatisk tid for dere, ta godt vare på hverandre nå, midt i sorgen og gleden. Har felt mange tårer for lille Pokus-engelen. Sånt burde bare ikke få skje. Men likevel skjer det, og det er så grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. mars 2005 #836 Del Skrevet 11. mars 2005 Åh, gudskjelov.. Ikke at det gjør tapet av Pokus mindre trist , men for en lettelse at det går bedre med Hokus'en... Tenker mye på dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 11. mars 2005 #837 Del Skrevet 11. mars 2005 Så ufattelig trist å lese ... Jeg kjenner deg ikke, men har lest endel av hva du har skrevet her... Håper dere får den hjelpa og støtten dere trenger gjennom en vanskelig stund ... Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med Hokus... *varm klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. mars 2005 #838 Del Skrevet 11. mars 2005 Det gjorde godt å høre at Hokus har det bra Tenner lys for Pokus der oppe i himmelen. Og tenker masse på dere :dagensrose: Varme tanker fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 12. mars 2005 #839 Del Skrevet 12. mars 2005 Ord blir så fattige... sorg og lykke, blandet på et brett... Det er så ufattelig å tenke på at noen skal måtte gå igjennom dette, Lillen Det er godt å høre at Hokus har det stadig bedre. Jeg håper for deg og ber for deg og dine, Lillen! Klemmer fra Tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. mars 2005 #840 Del Skrevet 12. mars 2005 Bare innom med en liten klem. Tenker på dere. Varme tanker fra Mayamor :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå