Zianta Skrevet 10. mars 2005 #801 Del Skrevet 10. mars 2005 Å nei! Dette var ufattelig trist. Hjertet stoppet et lite øyeblikk før øynene fyltes med tårer. Håper Lillen og mannen greier å ta vare på hverandre og Hokus i denne sorgens stund. Sender en tanke og bønn om at alt skal gå bra med lille Hokus i tiden som kommer. Stor klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mars 2005 #802 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette var ufattelig trist å høre... Sitter her med tårer i øynene. Ta vare på hverandre, jeg skal tenne et lys for lille Pokus og håper at Hokus klarer seg bra framover. Alle mine tanker går til dere, Lillen og familien. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. mars 2005 #803 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette var utrolig leit å høre... Tårene triller her... Slikt som dette burde alle vært forskånet for.. Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. mars 2005 #804 Del Skrevet 10. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. mars 2005 #805 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei nei nei! Å så utrolig trist dette var. Jeg har ikke ord. Skal brenne et lys for lille pokus,og et for at Hokus skal klare seg! Sender dere alle mine tanker! Ta vare på hverandre og lille hokus! Stor klem fra Lilletrollet :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. mars 2005 #806 Del Skrevet 10. mars 2005 :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 10. mars 2005 #807 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette var utrolig trist å lese.. Har ikke ord. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mars 2005 #808 Del Skrevet 10. mars 2005 Hjertet mitt hoppet nå.............finner ikke ord, bare tårer Føler med dere i sorgen! Varme klemmer fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. mars 2005 #809 Del Skrevet 10. mars 2005 Noe så ufattelig trist kjære Lillen! Føler sånn med dere akkurat nå... Tenker masse på dere, og har som alle andre her tent et lys, både til minne om lille Pokus og for håpet om at Hokus skal klare strabasene... Har ikke ord...men vit at jeg tenker på dere... :dagensrose: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #810 Del Skrevet 10. mars 2005 Så utrolig trist Håper det går bra med lille Hokus. :trøste: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. mars 2005 #811 Del Skrevet 10. mars 2005 Så ufattelig trist Lillen! :-( Vet ikke helt hva jeg skal si,men gjør som flere andre her og tenner et lys for dere alle. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. mars 2005 #812 Del Skrevet 10. mars 2005 Føler med dere. :trøste: Varme tanker fra Mayamor :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 11. mars 2005 #813 Del Skrevet 11. mars 2005 så ledsamt! Jag sitter på jobbet med tårar i ögonen. Lille lille Pokus det var ju inte så det skulle gå! Många tankar till er nu- hoppas verkligen att Hokus klarar sig! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 11. mars 2005 #814 Del Skrevet 11. mars 2005 Så ufattelig trist å lese Tenker masse på dere og håper det går bedre med lille Hokus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 11. mars 2005 #815 Del Skrevet 11. mars 2005 Gråter her jeg også. Utrolig trist nyhet. Sender alle mine varmeste tanker Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. mars 2005 #816 Del Skrevet 11. mars 2005 Å nei, å nei!! Tenker på dere nå. Håper det går bra med Hokus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 11. mars 2005 #817 Del Skrevet 11. mars 2005 Så utrolig trist!! Tenker på dere... Håper det går bra med Hokus... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #818 Del Skrevet 11. mars 2005 Ønsker dere alt godt Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 11. mars 2005 #819 Del Skrevet 11. mars 2005 Så ufattelig trist, dette skulle ikke skje... Sender dere alle mange varme tanker og gjør som andre her - tenner et lys og feller tårer for Pokus. Håper virkelig at det går bedre med Hokus! Tenker på dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 11. mars 2005 #820 Del Skrevet 11. mars 2005 Så trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå