Sandra Skrevet 10. mars 2005 #781 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: Så ufattelig trist lillen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. mars 2005 #782 Del Skrevet 10. mars 2005 Så utrolig trist Lillen Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. mars 2005 #783 Del Skrevet 10. mars 2005 Å nei Jeg har ikke ord som kan beskrive det jeg føler nå, ei heller døyve smerten over deres tap. Pass godt på hverandre, også håper jeg at lille Hokus greier strabasene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. mars 2005 #784 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: Føler med dere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 10. mars 2005 #785 Del Skrevet 10. mars 2005 Å, nei... Stakkars Lillen, stakkars mannen hennes! Hvor vondt dette må være tror jeg ikke noen som ikke har opplevd det kan forestille seg. Jeg tenker på dere, på lille Pokus som ikke får leve og på broren hans som jeg håper så inderlig at det går bra med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 10. mars 2005 #786 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg kan ikke tro det Dette var grusomt trist Lillen...helt grusomt. Jeg finner ikke ord. Vil gi stor klem. Den største klemmen i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2005 #787 Del Skrevet 10. mars 2005 så ufattelig trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2005 #788 Del Skrevet 10. mars 2005 Har ikke ord i denne stund, men håper så inderlig dere har god støtte i familien nå, og at deres lille Hokus nå vokser seg stor. En stor , og vit at vi har deg i tankene. Tenner et lys for Pokus i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. mars 2005 #789 Del Skrevet 10. mars 2005 Å nei, så fælt! Å, dette var så utrolig leit å høre... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2005 #790 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette var ufattelig trist... Vil gi dere en utrolig stor klem!! Vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Tenker på dere hele tiden!!! Et lys brenner til minne om lille Pokus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. mars 2005 #791 Del Skrevet 10. mars 2005 Ånei! Veldig veldig trist. Sender varme tanker og ønsker alt går bra for Hokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. mars 2005 #792 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette var ufattelig trist :grine: :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. mars 2005 #793 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå sitter jeg her med tårer i øynene og en stor klump i brystet. Nå må dere ta godt vare på hverandre og lille Hokus.. Sender dere en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #794 Del Skrevet 10. mars 2005 Lillen, jeg er så lei meg. :-( Ta godt vare på hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. mars 2005 #795 Del Skrevet 10. mars 2005 Kjære kjære lillen og mannen! Jeg har ikke ord, dette er så urettferdig og trist. Jeg tenker på dere i denne utrolige tunge tiden. Følger Magnhild sin gode tanke og brenner et lys til minne om Pokus. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 10. mars 2005 #796 Del Skrevet 10. mars 2005 Å nei.... Uff.. Så ufattelig trist.. Dette skulle da ikke skje... Jeg brenner også et lys til minne om lille Pokus, og i håp om at det går bedre med Pokus lillebror, Hokus.. Tenker på dere.... :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 10. mars 2005 #797 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 10. mars 2005 #798 Del Skrevet 10. mars 2005 Åneiåneiånei... Hva i alle dager skal jeg skrive.. det finnes jo ingenting å si.. Tenner et lys for vesle Pokus jeg og.. og krysser selvsagt det jeg har for at det skal gå bra med Hokus.. Så forferdelig grusomt trist dette var til dere alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. mars 2005 #799 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei og nei, dette skulle ikke skje, så utrolig lei meg jeg er nå. Alle mine tanker går til dere. Håper dere tre blir tatt godt hånd om nå. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2005 #800 Del Skrevet 10. mars 2005 Så ufattelig trist Tenker masse på dere, lillenfamilien :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå