Moonchild Skrevet 8. mars 2005 #741 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så masse med de to bitte små nurkene dine! Jeg ble helt varm i hjertet da jeg leste at de gråt da de ble født. Det lover jo godt for det videre forløpet – og sannsynligvis er det vel to livskraftige smågutter som har sett dagens lys! Igjen – GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. mars 2005 #742 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye med de to prinsene , Lillen og Lillenmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. mars 2005 #743 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye, Lillen! Håper alt er bra med deg. Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 8. mars 2005 #744 Del Skrevet 8. mars 2005 :dagensrose: Gratulerer med mini prinsene! :dagensrose: Håper resten av livet deres blir roligere enn deres ankomst til denne verden. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 8. mars 2005 #745 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så masse med de to små! Ønsker dere all mulig hell og lykke i tiden som kommer! Glad i deg vennen! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorothea Skrevet 8. mars 2005 #746 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med de to små prinsene :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 8. mars 2005 #747 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med de to prinsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. mars 2005 #748 Del Skrevet 8. mars 2005 Fortsatt kritisk for guttene, og da spesielt for Pokus som har problemer med å puste.. Umodne lunger som ikke vil samarbeide med pustemaskin.. Så han får all hjelp han kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. mars 2005 #749 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg er så spent så spent. Jeg krysser alt jeg kan og ber til høyere makter om at alt skal gå bra!! *sukk* Det er ikke sånn som dette det skulle går!! Nå må dere stå på Hokus og Pokus!!! Vi er mange som tenker på dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. mars 2005 #750 Del Skrevet 8. mars 2005 Krysser fingrene for at det ordner seg. Tenker på dere alle sammen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #751 Del Skrevet 8. mars 2005 Krysser fortsatt alt for de små nurkene! Tenker masse masse på dem Varme tanker fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2005 #752 Del Skrevet 9. mars 2005 krysser fortsatt fingrene for guttene dine. Nå da spesielt for Pokus! Håper med hele meg, at dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mars 2005 #753 Del Skrevet 9. mars 2005 Tenker masse på dere... Håper alt går veldig bra med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. mars 2005 #754 Del Skrevet 9. mars 2005 Krysser for at det skal gå bra! Tenker mye på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. mars 2005 #755 Del Skrevet 9. mars 2005 Uffda, Pokus... Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2005 #756 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så masse med 2 små prinser, Lillen og Lillenmannen! Håper og tror at alt skal gå bra, sakte men sikkert. Sender en ekstra omtanke til Pokus og håper han har det bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. mars 2005 #757 Del Skrevet 9. mars 2005 Dette blir en tøff periode for Lillen og mannen. Krysser alt for at det går bra med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2005 #758 Del Skrevet 9. mars 2005 Håper det går bedre for de små nurkene, spesielt Pokus, og at Lillen og mannen hennes har mye god støtte rundt seg nå. Tenker masse på dere, og krysser alt for at dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. mars 2005 #759 Del Skrevet 9. mars 2005 Min fetter og konen fikk et barn 3 mnd før tiden. Han veide 510 gram. De fikk flere tøffe måneder på sykehuset før de fikk med seg gutten hjem. Nå er gutten 5 år. Litt senere enn andre 5 åringer, men det blir jevnere og jevnere. Tenker masse på dere alle sammen, Lillen. Ikke lett for dere. Håper som alle andre her at dere har god støtte rundt dere. Masseklemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. mars 2005 #760 Del Skrevet 9. mars 2005 her hadde det skjedd mye. Gratulerer med overstått fødsel. håper alt vil gå bra med begge guttene. Tenker på dere og sender mange gode tanker herfra. Klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå