liv Skrevet 7. mars 2005 #721 Del Skrevet 7. mars 2005 Gratulerer alle 4, og velkommen til verden gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #722 Del Skrevet 7. mars 2005 GRATULERER MED TO SMÅ UNDERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. mars 2005 #723 Del Skrevet 7. mars 2005 ÅÅÅH herregud så mye jeg har gått glipp av!! GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!! Jeg skjønner ikke noenting enda jeg!! Krysser alt jeg har for at dette går så bra som legene sier!!! Lykke lykke til alle fire!! Magnhild som er helt månebedutten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. mars 2005 #724 Del Skrevet 7. mars 2005 :o :o Herreguuud så mye som skjer når man er alt for sjeldent på KG. GRATULERER SÅ MASSE MED DE SMÅ PRINSENE Jeg sitter her og griner!! Masse lykke til fremover med de to bittesmå. Stoooor klem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 8. mars 2005 #725 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye med de to prinsene, Lillen! Wow for en opplevelse det må ha vært! :o Tøff jente! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2005 #726 Del Skrevet 8. mars 2005 Får helt gåsehud jeg.....og feller en tåre når jeg leser dette. Gratulerer med prinsene, lillen og lillenmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. mars 2005 #727 Del Skrevet 8. mars 2005 Välkomna till världen Hokus & Pokus! :babygutt: 930 gram och 30 cm... det är inte mycket - en ändå så stort och älskvärt! Jag sitter också här med tårar i ögonen - hoppas innerligen att allt går bra för er! Klem fra Furstina :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 8. mars 2005 #728 Del Skrevet 8. mars 2005 GRATULERER LILLEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. mars 2005 #729 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer! :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. mars 2005 #730 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye med de to små guttene. Håper mor får hvilt seg godt ut og at alt går bra! Velkommen til verden Hokus og Pokus :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 8. mars 2005 #731 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye med de to prinsene deres Håper og tror at dette skal gå kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. mars 2005 #732 Del Skrevet 8. mars 2005 Lillen hilser så mye! Den nybakte tvillingmammaen ringte meg sent i går kveld. Da hadde hun enda ikke sett guttene sine.. (bortsett fra på bilder de hadde tatt på kuvøse avd) Hun lå å ventet på at smertene etter snittet skulle bli mindre, etter litt mer smertestillende.. Hun hadde det bra - og var veldig postiv Og veldig spent på å se guttene sine.. Veldig godt å få snakket med henne! Og navnene ville hun holde hemmelig på kg ja.. Så det er godt at noen følger med her -når ikke jeg gjør det! Pokus 950gr var bittelitt større enn Hokus 923gr.. Mulig jeg får se bilder av dem i dag. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #733 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med småguttene, lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. mars 2005 #734 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 8. mars 2005 #735 Del Skrevet 8. mars 2005 Herlig å høre Gratulerer til dere begge :dagensrose: Følger spent med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. mars 2005 #736 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer så masse, Lillen med to bittesmå og helt sikkert perfekte lillemenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. mars 2005 #737 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med to av verdens største undre, Lillen! Nå er du mamma! Velkommen til verden, Lillensønner! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. mars 2005 #738 Del Skrevet 8. mars 2005 Leste nettopp om Petter Solbergs Oliver som ble født tre måneder for tidlig. Han veide 985 gram og var 32 cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2005 #739 Del Skrevet 8. mars 2005 GRATULERER SÅ MYE MED DE TO SMÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. mars 2005 #740 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med to så små prinser Lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå