Gjest Mayamor Skrevet 7. mars 2005 #681 Skrevet 7. mars 2005 Stemmer i med Furstina: Tusen takk Jinx for oppdateringer. Tenker på dere hele tiden, lillen vennen. Har hørt mye positivt om babyer født etter uke 23... Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 7. mars 2005 #682 Skrevet 7. mars 2005 Begynner å nærme seg nå ja gitt.. Nå har Lillen fått epidural og er avslappet og rolig.. Står drypp klart i tillfelle riene stopper opp.. Så nå er det siste innspurt, og det er bare å krysse fingrene...
Fredslilja Skrevet 7. mars 2005 #683 Skrevet 7. mars 2005 Sender alle gode vibber jeg har! Tenker på dere Lillen
April Skrevet 7. mars 2005 #685 Skrevet 7. mars 2005 En stor :klem2: til Jinx som holder oss oppdatert og en enda større til Lillen som skal bli mamma i dag..
Lilletrollet Skrevet 7. mars 2005 #686 Skrevet 7. mars 2005 Mange varme tanker og klemmer til Lillen som skal bli mamma i dag,og masse håp om at alt skal gå bra! Takk Jinx for god oppdatering!
bizzy Skrevet 7. mars 2005 #687 Skrevet 7. mars 2005 Stemmer i med de andre her; En kjempestor og til Jinx som holder oss oppdatert!! Tenker på deg tappre Lillen-vennen :blomst_opp:
pondusa Skrevet 7. mars 2005 #689 Skrevet 7. mars 2005 Lykke lykke til nå i innspurten Lillen! Godt å vite at mamman din kom, og at legene er positive. Snart er du tobarnsmamma til 2 nydelige gutter. Jinx: Godt at du holder oss informert.
Windy Skrevet 7. mars 2005 #691 Skrevet 7. mars 2005 Lykke til, til både Lillen, Lillenmannen, Hokus og Pokus!!! :dagensrose:
Gjest Madden Skrevet 7. mars 2005 #692 Skrevet 7. mars 2005 Stor lykke-til fra meg også!! Dette skal gå bra Lillen!!! Tenker på deg hele tiden... :klem2:
Kipa Skrevet 7. mars 2005 #693 Skrevet 7. mars 2005 Kjære kjære både Lillen og mann og de to små. Her krysses også alt som krysses kan. Dette må bare gå bra!!! Tenker masse masse på dere to akkurat nå, og det skal jeg jammen gjøre resten av dagen også! LYKKE LYKKE TIL! Har ikke vært her inne i helgen og fikk sjokk da jeg så Jinx' første melding...tusen takk for at du oppdaterer oss!
MsSunshine Skrevet 7. mars 2005 #694 Skrevet 7. mars 2005 Lykke til Lillen!! Krysser fingrene for dere!
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #696 Skrevet 7. mars 2005 Tenker masse på dere hele tiden - dette er nesten ikke til å holde ut! Og hvordan må det da ikke være for dere...................................!! Varme tanker fra Charmina :dagensrose:
Jinx Skrevet 7. mars 2005 #700 Skrevet 7. mars 2005 Guttene kom til verden i dag etter keisersnitt :hjerte: Vekt 950gr knapt 30cm korte De pustet selv, åpnet øynene, gråt og var i fin form etter forholdene.. De ligger i respirator og skal gjøre det de to første dagene nå ihvertfall.. Forstod det slik at det er de to kommende dagene som er avgjørende for hvordan dette går.. Men legene sier dette ser kjempe bra ut Lillen hadde ligget med rier i 24t, så legene bestemte seg for snitt.. Alt er bra med mor som hviler ut på barsel Etter å ha vært uten søvn i 30t Jeg gråter av lykke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå