Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2005 #641 Del Skrevet 6. mars 2005 krysser alt jeg kan for dere! Dette SKAL gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 6. mars 2005 #642 Del Skrevet 6. mars 2005 Oj, oj. :o Håper dere er i de beste hender og at Hokus og Pokus viser seg å være to sterke små gutter. Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, Lillen! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. mars 2005 #643 Del Skrevet 6. mars 2005 Krysser alt som krysses kan for at dette skal gå bra vennen!!!! Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. mars 2005 #644 Del Skrevet 6. mars 2005 :o Åååå krysser alt som krysses kan her også! Dette skal gå bra! Stooor Lilltrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 6. mars 2005 #645 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg krysser også alt som krysses kan. Håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. mars 2005 #646 Del Skrevet 6. mars 2005 Å nei å nei å nei! Krysser alle fingre og tær for lillen familien! Dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mars 2005 #647 Del Skrevet 6. mars 2005 Krysser alt jeg har jeg også!!! Håper og tror at det går bra med guttene. Tenker masse masse på dem!!!! :dagensrose: -Varme tanker fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. mars 2005 #648 Del Skrevet 6. mars 2005 Dette skal gå bra! Dette må! gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. mars 2005 #649 Del Skrevet 6. mars 2005 Hun ligger fortsatt med rier men ikke så vonde at hun trenger smertelindring iflg mannen.. Vannet har ikke gått, og det er bra. Vil ha gutta der inne lengst mulig.. De har fått beskjed om at fødsel mest sannsynlig skjer imorgen. Hun skal føde vaginalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2005 #650 Del Skrevet 6. mars 2005 Krysser alt som krysses kan for at dette går bra. Tenker masse på lillenfamilien nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2005 #651 Del Skrevet 6. mars 2005 Tenker masse på dere alle sammen, Lillen, Hokus, Pokus, og Filiokus! Dette skal gå bra!!! Her krysses alt som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. mars 2005 #652 Del Skrevet 6. mars 2005 Krysser alle ledige kroppsdeler for dere alle. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Jeg er sikker på at de tar godt vare på der på St. Olav. Stor klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 6. mars 2005 #653 Del Skrevet 6. mars 2005 :o Å kjære vene!! Jeg krysser også fingre og tær. Dette må gå bra. Klemmer fra hanni :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. mars 2005 #654 Del Skrevet 6. mars 2005 Slenger meg med og krysser fingre jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mars 2005 #655 Del Skrevet 6. mars 2005 Oi!!! :o Nå fikk jeg vondt i magen av redsel!! Håper håper håper og ber om at alt vil gå bra! :dagensrose: Tenker på deg, Lillenmor, og på Lillenmannen og på Hokus og Pokus....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. mars 2005 #656 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff da. Fikk helt vondt i magen nå. Tenker masse på dere alle sammen... :trøste: Har ikke ord... Masse klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. mars 2005 #657 Del Skrevet 6. mars 2005 :o Jeg håper også det går bra! Slenger meg på på all kryssingen. Lykke til!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. mars 2005 #658 Del Skrevet 6. mars 2005 Å kjæreste Lillen og Lillenmannen. Tenker voldsomt på dere nå, og krysser alt som kan krysses for at dette skal gå bra. For det skal det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 6. mars 2005 #659 Del Skrevet 6. mars 2005 Håper og tror det vil gå bra! Krysser hele meg sammen med de andre her inne! :dagensrose: Lykke til! Klemmer fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. mars 2005 #660 Del Skrevet 6. mars 2005 Øsnker deg masse lykke til lillen! : :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Dette skal gå bra. Stor klem fra Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå