Gå til innhold

Lillens lille magedans

lillen

Anbefalte innlegg

Næææh, har du to gutter i magen du da :hjerte: ??? Gratulerer!!!! :klem:

Guttebabyer kan på det varmeste anbefales :Nikke:

Tenker meg at denne faller i smak for lillen-mannen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koz med to gutter da!!

Hørtes ut som en fin kontroll dere var på!

Koz dere masse i helgen alle 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! To små guttebebiser! :hjerte: :hjerte:

Så fantastisk!

Når det gjelder navnevalg så syns jeg dere skal velge det som føles riktig for dere. Mennesker har alltid så mange forskjellige meninger om navn, men saken er nå en gang den at liker man barnet, så ender man opp med å like navnet! (Jeg har faktisk flere historier som bekrefter nettopp det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så sikker på at hadde en av hver i magen din. Også tenkte jeg litt på å donere alle babyklærne etter Lillepia til deg. Nei nei, da går jo ikke det :ler:

Kjempekoselig! :babygutt::babygutt:

Ikke minst flott å høre at både du og babyene har det bra :klem: Langt på vei er du også nå! :)

Når det gjelder navn, så valgte vi og ikke dele forslagene med andre. Det er alltid så mange meninger, noe jeg ikke fant særlig positivt. Ingen av besteforeldrene jublet over navnet til Lillepia, men de har da fint klart å venne seg til det :wink:

Når det gjelder Brum, så blir vi visst ikke enige :ler:

Ønsker deg ei fin gravid helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Två pojkar - så härligt! ja det hade varit härligt med två flickor, eller en av varje också... så konstigt är det med graviditeter - man kan bli glad för allt

Namn är en sak för sig - vi valde att "lufta" namnen mot bestemor och mormor för att få lite synpunkter. Inte för att de fick bestämma men för att höra några intryck i förväg.

Bestemor sa att ett namn "var det styggaste hon visste, men låt inte mig styra", ett annat namn lät "som en knarkare från Oslo" :ler:

Mina mamma tyckte inte om Malvin i början - hon är ovan vid udda namn och jag uppmanade henne att komma med namnförslag för att se vad hon gillade.

Nu är Malvin ett perfekt namn på en underbar unge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to guttebabyer i magen :hoppe: Nydelig magebilde hadde du også!

Tenk 19 uker allerede! Synes du akkurat ble gravid jeg..Men det synes jeg jo om meg selv også da! Tiden går utrolig fort og tenk når vi sitter der med disse nurkene i armene :hjerter2: Herlig..

Ha en fin helg, lillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med to små gutter! :babygutt::babygutt:

Flott at alt står bra til!

Når det gjelder navn skjønner jeg at det er vanskelig og at det ikke er hyggelig når noen man står nær ikke liker et navn man har valgt; et navn er jo et veldig personlig valg for dere.

Men alle vil ha ulike assossiasjoner til ulike navn og det er umulig å tilfredsstille alle.

Jeg er enig med Moonchild som skrev at når man først liker barnet så kommer man til å like navnet også.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Grattis med to gutter, lillen... :klem:

Mer og mer lik Jinxen dette... :wink:

Tusen takk for sms - alltid koselig med gladnyheter...

Dette med navn er ikke enkelt.

Guttenavn synes jeg er enda vanskeligere enn jentenavn.

Har vært igjennom "problemet" 2 ganger. :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med to guttebabyer i magen!!

Lykke til med navnetenking, det der er ikke lett, og i alle fall ikke guttenavn synes jeg. Vi fant jentenavnet på kort tid, men navnet på godgutten var ikke klart før 3. dagen på sykehuset... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann lillen,

lenge siden sist jeg stakkk innom.

Er lite på kg.

Håper dere har det bra.

Mye likheter mellom deg og Jinx :wink:

Gratulerer med to gutter i magen :)

Håper formen fin er bra. Tenker på deg.

Klem, ny dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...