Lilletrollet Skrevet 10. januar 2005 #521 Skrevet 10. januar 2005 Bare innom for å gi deg en stoor nå på mandags morgenen!Jeg skulle ønske jeg kunne ha stoppet innom deg på tur til eller fra i jula,men det passet seg ikke slik! SKAL komme en tur i løpet av februar mars,det var iallefall planen.... Klem Lilletrollet
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #522 Skrevet 11. januar 2005 Magen din... Den er jo blitt så stor. Heldiggris altså. Kjempeflott er den. Jeg håper du koser deg hjemme. Jeg har ikke fått fulgt opp tingene som skjer i livet ditt i det siste, men vi får catche opp etterhvert. I heimen min står i hvert fall ting bra til. Julens viderverdigheter begynner å bero, og jeg håper uflaksen er over for en stund. Jeg jumper innom msn sånn av og til for å se etter deg. Så vi sees kanskje der!
bizzy Skrevet 12. januar 2005 #523 Skrevet 12. januar 2005 :hjerter2: Nydelige magebilder!!!! Er så koselig å lese i dagboken din, det ser virkelig ut som du stråler Kjempestor
murmeldyret Skrevet 12. januar 2005 #524 Skrevet 12. januar 2005 Flotte magebilder ja! :rosasmil: Godt å høre at dere har det bra!
pia1006 Skrevet 12. januar 2005 #525 Skrevet 12. januar 2005 Kjempefine magebilder Godt og høre at alt står bra til håper det fortsetter slikt
Gjest Mayamor Skrevet 12. januar 2005 #526 Skrevet 12. januar 2005 Har ikke sett magebildene dine før nå jeg. :oops: Flotte er de... Koselig å se tilbake på. Ultralyd om 2 dager. Tenker masse på deg. Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #527 Skrevet 12. januar 2005 Takk det samme, Kipa-venn! Takk for koselig hilsen, Pondusa! Jeg tror vi to gravide(!) skal kunne treffes i byen snart ja, Lilletrollet... Det er ikke så mye å følge med på i livet mitt for tiden, Matahari, så du har ikke gått glipp av stort Men når jeg først treffer deg på msn, så klarer du jo å vinkle samtale på meg hele tiden, så jeg føler meg ikke oppdatert på Matahari-fronten... Ja, jeg stråler som bare det for tiden, Bizzy! Og nyheten om magen din, gjør ikke dagene mindre strålende, skal jeg si deg!! :-) Tusen takk, Murmel og Pia!! Du skal vite at jeg tenker på deg også, Maya, selv om jeg ikke legger igjen hilsner for tiden! Men jeg lover å komme sterkere tilbake på den fronten... :-) Tror ikke jeg får skrevet så mye før jeg lager ferdig middag, for da den nygraverte Bizzy dukket opp på msn, ville jeg selvfølgelig mye heller snakke med henne enn å skrive her... I det siste har jeg og Mannen hatt lange netter med koselig prat og spill Han har kjøpt Hakkespettbok for førstegangsfedre og leser høyt fra den på sengen - koselig! Inatt droppet vi boken til fordel for navne-debatten...og vi har nå kommet frem til 4 navn - altså navn til alle tre kjønns-kombinasjoner. Endelig enige... Jeg kommer ikke til å røpe navn på kg... Jeg har mange koselige tanker for tiden, mens vi planlegger og forestiller oss tiden fremover. Vi har tenkt å bli boende i vår 52 kvadrat lille leilighet en stund til, og derfor er det en del ting vi har tenkt å få ordnet iløpet av de neste månedene. Kjøkken: Rive ut det gamle, som er en forferdelig mix av 3 forskjellige innredninger fra forskjellige tidsepoker, male vegger og tak, putte inn et nytt og billig Ikea-kjøkken. Dette vil lønne seg utrolig mye når vi skal selge, og ikke minst; mere benkeplass og skapplass skaper trivsel i heimen! Bad: Henge opp forheng og nye knagger. Mer kan vi ikke gjøre på et så lite bad, og heldigvis er det flislagt fra før :-) Soverom: Alternativ 1: Gjøre om skapet inni veggen til ny skyvedørsgarderobe. Skapdører er morkne og stygge, og river vi litt mer av den hule veggen, kan vi få enda mere garderobeplass. Alternativ 2: Kjøpe garderobeskap og oppbevaringsplass, og selvsagt ommøblere. Må utnytte plassen bedre i høyden, i stedet for de to kommode-sakene vi har nå... Og babyseng(er) da! :hjerter2: Stue: Finne et tv-bord som ikke har så stor plass i bredden, slik at vi har mer plass langs vegg. Og så skal vi faktisk ha stellebord på stua, noe jeg synes er like greit, siden veldig mye av dagen kommer til å gå med til stelling og kosing... :hjerter2: Har allerede skjedd en del i stua, siden vi i forrige uke kjøpte spisebord + 4 stoler og oppbevaringspuff som matcher sofa. Hadde aldri trodd at vi kunne få plass til spisebord på stua vår, men etter ommøblering ble det rett og slett meget vellykket! Tiden flyr, og jeg må skrive mer senere! Nå skal jeg lage ferdig middag til kjæresten min, som skal spises på det nye koselige spisebordet vårt... Lillen 18+6
jolie Skrevet 12. januar 2005 #528 Skrevet 12. januar 2005 Tror vi må ha oss en prat på msn snart, så jeg får vite navnevalgene Jeg døøør av nysgjerrighet! Dere skal vite kjønn på UL, sant? Jeg døøør etter å vite det og Får frysninger (positive sådan) av å tenke på det: Tenk, du er nesten halvveis! Tida har gått så forferdelig fort. Med tanke på at det er tvillinger, så ER du kanskje halvveis allerede? :o Det kommer barn til sommeren, Lillen! Det er nesten så det er litt skummelt.. Nei, bare herlig! Som sagt: msn snart!
KalloRilla Skrevet 13. januar 2005 #529 Skrevet 13. januar 2005 En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter. - Jeg skal ha tamponger til min kone. Hun viser ham hvor han skal lete. Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør: - Skulle ikke du ha tamponger? - Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.
Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #530 Skrevet 13. januar 2005 Takk for gratulasjon! Vi får se om jeg følger i dine dagbokspor, men jeg merker at jeg foreløpig har et veldig stort dokumentasjonsbehov. *Nydelig mage*
lillen Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #534 Skrevet 14. januar 2005 Ja til snarlig msn-prat med deg, Jolie! Helt enig i at tiden har gått veldig fort - og i at jeg kanskje er halvveis nå... :o Klemmmm! Takk for latter, KalloRilla Jeg er kjempeglad for at du har det behovet, Moon! Det er jo så hyggelig å lese om deg! Hokus & Pokus = & Som jeg trodde helt fra begynnelsen... Og ellers sto alt bra til i Casa del Lillen, og jeg har fått termin en dag tidligere, 11. juni :D Nå er det ikke bare den gravide som stråler, men også den stolte Mannen... Og da snakker vi skikkelig stråling altså!! :hjerter2: Og rett hjem foran pc for å se på baby-kolleksjonen til Liverpool FC Jordmoren jeg fikk utdelt idag var minst like koselig som den forrige :-) Hun tok seg litt tid... Har gått opp 5-6 kg, tror jeg, muligens litt lavt(!) blodtrykk, ganske fint jernlager (men hun og lege mente likevel det ikke skadet å ta tilskudd annenhver dag) og negativ urinprøve :-) Bra bra bra! Men hun målte ikke fundus, selv om jeg sa at det hadde vært moro å se Ellers mente hun og legen at ryggsmertene fra tidligere skade godt kunne komme tilbake pga at leddene blir litt "løse" og annerledes nå. Jeg skulle se det an til neste time...om en mnd. Helt greit! Smertene jeg har kjent i jula og forleden dag, var bare båndene som strakk seg, og det var godt å høre :-) Morkakene ligger foran på magen, og de kommer visstnok ikke til å flytte seg så mye, og det er jo bra! Kan ta litt lenger tid før jeg kjenner tydelige spark, men når de kommer, da kommer de, sa jordmor Angående navn, så er vi kun "sikker" på det ene nå... Det viste seg at det allerede finnes en som heter det andre, med Mannens etternavn. Og siden Mannens etternavn ikke er så vanlig, og denne personen ikke er helt god, så ble vi visst litt usikre igjen... Vi får se hvor mye det betyr for oss etter hvert. Det behøver jo ikke å bety noe som helst, så lenge vi virkelig liker navnet. Det kommer jo alltid til å være noen med negative assosiasjoner, samme hvilket navn vi velger. Da jeg fortalte dette andre-navnet til mamma idag, var ikke hun heller så positiv, og det påvirker meg også. Det er mindre koselig enn jeg først hadde trodd, når andre rynker på nesen over et navn du har valgt... Men heldigvis har vi god tid, og som de fleste sier; man vet uansett ikke hva de skal hete før man ser de! Lillen gjør et lite hopp, til: 19+2
Salamandra Skrevet 14. januar 2005 #535 Skrevet 14. januar 2005 Noomin, har du to i magen din du da.. :hjerter2: Kan anbefale babygutter på det varmeste, de er skikkelig gode.. Er ikke så lett det der med navn, nei.. Men du kan i allefall være glad for at du og mannen er ganske enige da, det er ikke noe moro med opphetede navnediskusjoner.. Sebastian sitt var klart fra før unnfangelsen, men jeg husker det var mye frem og tilbake før jeg og eksen fant navn til Fabian.. Teite stae mannfolk asså.. Ha en fin helg da lillen-tvillingguttmamma!
jolie Skrevet 14. januar 2005 #536 Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer så mye med to små gutter i magen! Må jo gratulere deg her inne også Gleder meg til å høre navn, og nå ble jeg jo enda mer nysgjerrig; hvem er det som ikke er helt god? Tenk om jeg vet av! Neppe, men artig lell. Supert at alt er bra med mor og barn - og far! Råsøtt at han titter på bebisfotballdrakter Ha en goood helg! Svev på lyseblå skyer noen dager nå
Fibonacci Skrevet 14. januar 2005 #537 Skrevet 14. januar 2005 Hei Lillen! Gratulerer med to små gutter i magen! Det er jo helt utrolig at du allerede er (kanskje) halvveis! Jeg synes ikke det er lenge siden jeg leste den fantastiske nyheten her inne! Navnedebatter kan bli ganske langvarige, jeg og mannen diskuterte det bare oss imellom og sa til alle andre at navnet skulle være en hemmelighet til babyen kom! Og da kunne ingen si noe heller. Flotte magebilder forresten! :-) Ønsker deg og dine en riktig god helg!
shy Skrevet 14. januar 2005 #538 Skrevet 14. januar 2005 Hei, og gratulerer så mye med to baby gutter i magen!! Det var kos å høre!!!! God helg!! shy
Zianta Skrevet 14. januar 2005 #539 Skrevet 14. januar 2005 Grattis igjen! Så koselig det kommer til å bli med to gutter. Valg av navn er vanskelig :-? og spesielt guttenavn. Jeg tror vi har havnet på et for vår lille nå, men man vet aldri - kanskje det endrer seg når vi ser han. Kos deg videre med magen. Klem fra Zianta
sirka Skrevet 14. januar 2005 #540 Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer med to guttebasser ! Så kooooselig! God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå