Kipa Skrevet 23. desember 2004 #501 Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos deg og nyt dagene...
Chiquita Skrevet 24. desember 2004 #502 Skrevet 24. desember 2004 God jul til lillen, hokkus, pokkus og fillijokkus
KalloRilla Skrevet 24. desember 2004 #503 Skrevet 24. desember 2004 Innom og ønsker deg en riktig fin julaften og håper du får mange fine gaver, som du ønsker deg
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #504 Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper du nyter disse dagene, Lillen-mor! Sier takk for det gamle og ønsker deg et riktig så spennende nytt år!
Jinx Skrevet 26. desember 2004 #505 Skrevet 26. desember 2004 Tuuuuuuuusen takk for julegaven, og fortsatt god juuuuuuuuul vennen
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #507 Skrevet 1. januar 2005 Riktig Godt Nytt År Lillen! Det blir jo et spennende år for dere dette! Stor fra Madden
jolie Skrevet 1. januar 2005 #508 Skrevet 1. januar 2005 Så lover jeg å komme innom en gang til før det blir jul på riktig Ja.. Det var jo en lovnad jeg glemte å holde.. Og nå er det jammen nytt år istedet. Så da får jeg heller ønske deg et riktig godt nytt år - jeg vet at det tegner til å bli et spennende år for deg og mannen allerede, men vil likevel komme med ønsker om at det nye året går din vei og at lykkelige ting skjer
Zianta Skrevet 1. januar 2005 #509 Skrevet 1. januar 2005 Godt Nytt År til deg og dine! :dagensrose: Klem fra Zianta
Gjest Mayamor Skrevet 1. januar 2005 #510 Skrevet 1. januar 2005 Ville bare innom og ønske deg og dine et riktig godt nyttår. Klem fra Mayamor
Wit Skrevet 3. januar 2005 #511 Skrevet 3. januar 2005 Ville bare innom og ønske deg en vel overstått jul og et godt nyttår lillen. Du har et spennende år foran deg :-)
sirka Skrevet 3. januar 2005 #512 Skrevet 3. januar 2005 Håper du får et godt og spennende ( ) nytt år, lillen!
Windy Skrevet 3. januar 2005 #513 Skrevet 3. januar 2005 Hei! Håper du har hatt en kjempejul, og at du får et enda bedre nyttår Og at Hokus og Pokus har oppført seg
bizzy Skrevet 5. januar 2005 #514 Skrevet 5. januar 2005 Heisann! Forsinket nyttårshilsen Tenker på dere og håper alt står bra til med dere alle sammen
lillen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #515 Skrevet 5. januar 2005 Vi hare det supert! Skriver imorgen... :-)
pondusa Skrevet 6. januar 2005 #517 Skrevet 6. januar 2005 Du lurer bra på hvordan jeg fant deg på SM nå??? Mener jeg leste en plass hvor du sa hvem du var der inne, og da jeg leste ditt innlegg, skjønte jeg det rimelig kjapt. Morro å treffe kg-damer på SM også da!
lillen Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #518 Skrevet 6. januar 2005 Tusen takk for alle julehilsener, nyttårshilsener og andre gode ord, jenter! Supert å komme hjem til! Skal prøve å få oppdatert meg litt her inne jeg også, men jeg har valgt å ta meg god tid nå... Jeg har hatt en kjempefin, koselig og rolig jul med familie og venner Jeg har vært hos mamma fra 22.-3. og Mannen fra 24.-28. Savnet Mannen veldig den siste tiden, og har egentlig følt meg veldig forelsket hele julen...og nå :hjerter2: Søsteren min var også hjemme i julen, og det er alltid koselig. Og fjasete... Så bortsett fra et par hormon-utbrudd (vanskeligere å forholde seg til familie, som plutselig kjenner meg mindre enn Mannen gjør, bare fordi jeg er i en annerledes periode av livet. Bare Mannen, som kjenner everyday-Lillen som gravid, kan trøste meg da...), så har jeg hatt det veldig bra :-) Trylle-magen har selvsagt vokst en del, og jeg er faktisk gravid på ordentlig... Iløpet av julen har jeg kjent bittelitt bevegelse, og jeg har også hatt litt vondt til tider. Jeg aner egentlig ikke hva det var, for det har forsvunnet nå. Jeg våknet opp en dag i romjula og hadde feber og "sterke eggløsningssmerter". Tok febernedsettende og holdt meg i ro, for det var egentlig bare vondt når jeg rørte på meg (som masse hold ?). Feberen var borte neste dag, men ikke smertene, som kom og gikk. Tenkte at det sikkert var helt normalt, men syntes likevel "smertene" var der for lenge til å være kynnere. Men jeg vet jo ikke hva kynnere er... Etter noen dager, kjente jeg ikke mer... Har også hatt en del vondt et stykke oppe i ryggen den siste måneden, litt over bh-festet, og det er på samme sted som jeg hadde vondt i lang tid etter "idiot-løftet" (hendelse nøye omtalt i tidligere dagbok, mai-juni 2003; da Lillen var så smart at hun trodde hun kunne løfte Mannen, på samme måte som man pleide å løfte hverandre på barneskolen). Jeg har nok en eller annen bagatellmessig skade der, og skal nevne det på neste kontroll, for jeg har veldig lyst til å bli kvitt den... :-? Ellers har jeg det helt topp for tiden! :-D Puppene har også vokst mer i det siste, og den ene lekker... :o Det kommer ganske blank væske når jeg ligger på høyre side, og høyre pupp ligger litt i klem oppå høyre arm Og fordi jeg bare ligger sånn når jeg leser, og bare ligger på høyre side når jeg leser, så er det bare den ene puppen... Håper det er et godt tegn, og ikke for tidlig! :-) Vi har fått time til UL 14. januar! Jeg skriver mer senere, for nå kom min kjære hjem fra jobb... :-) Vi skal ta magebilde før vi legger oss, og det vil sikkert bli lagt inn imorgen en gang. Lillen 18 uker
pondusa Skrevet 7. januar 2005 #520 Skrevet 7. januar 2005 Godt å høre at julen har vært fin for deg og dine! Venter spent på nytt bilde, du har jo en flott gravidmage du også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå