AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har hatt vondt i dette området(sjekk under teksten) på begge hendene(litt verre på den ene) i flere uker, men vet ikke hvor konstant det har vært tidligere. Har hatt det mye før. Det er sjelden vondt sånn helt av seg selv, enten kun når jeg klemmer på området eller når jeg har sittet med telefonen i fleeere timer og tekstet. Jeg trodde først at det var telefonen sin "skyld", at det blir en anstrengt posisjon for hendene, akkurat som f.eks. datamus, men nå har jeg ikke hatt telefon på et par uker og jeg har det fremdeles. Hva kan det være? Er det en "betennelsesreaksjon" pga. overanstrengelse av muskler man ikke bør bruke i så stor grad, eller er det seriøst leddgikt som jeg leser flere steder på nett...? Hendene er helt velfungerende ellers. Anonymkode: b35de...a12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 TS her: Har ikke vondt i tommelen, bare området rett under. Det stopper før håndleddet starter. Anonymkode: b35de...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå