Gå til innhold

TRENGER HJELP NÅ!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

jeg er en 14 år gammel jente. Hele livet har jeg vært lavest blant mine venninner. Jeg er 1.49 nå. Finest det noen smarte ideer til hvordan jeg kan starte å vokse fortere? Sprøyte/ voksesprøyte? 

Jeg ligger også etter med puberteten. Jeg har kommet litt, men ikke slik som vennene mine.. Hjelp!

Endret av Jente14.21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en 14 år gammel jente. Hele livet har jeg vært lavest blant mine venninner. Jeg er 1.49 nå. Finest det noen smarte ideer til hvordan jeg kan starte å vokse fortere? Sprøyte/ voksesprøyte? 

Jeg ligger også etter med puberteten. Jeg har kommet litt, men ikke slik som vennene mine.. Hjelp!

Det kommer, det kommer. Må nok bare smøre deg selv med tålmodighet.

Anonymkode: 83def...031

• Liker 3
Skrevet

Nei ikke noe sprøyte eller noe for å utvikle seg fortere. dDu må nok bare vente , noen er lave av natur også , ikke noe galt i det.
Men du kan jo bruke sko med tykkere såle for eksempel om du vil fremstå litt høyere. Husk også på at holdningen i ryggen din har mye å si, strekk deg opp i stedetforå krok deg sammen :)

Anonymkode: 98bf2...6ed

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke så fryktelig morsomt å høre, men her må du bare smøre deg med tålmodighet. Det er ingenting galt i å være lav heller, men du bør nok prøve å bli litt mer komfortabel med høyden din :)

Skrevet

Det er nok ikke så fryktelig morsomt å høre, men her må du bare smøre deg med tålmodighet. Det er ingenting galt i å være lav heller, men du bør nok prøve å bli litt mer komfortabel med høyden din :)

Nei ikke noe sprøyte eller noe for å utvikle seg fortere. dDu må nok bare vente , noen er lave av natur også , ikke noe galt i det.
Men du kan jo bruke sko med tykkere såle for eksempel om du vil fremstå litt høyere. Husk også på at holdningen i ryggen din har mye å si, strekk deg opp i stedetforå krok deg sammen :)

Anonymkode: 98bf2...6ed

vil bare bli litt høyere så jeg er på lik linje som vennene mine. Blir plaget av høyden min på skolen også.

Skrevet

nr 1.) ikke sammenligne deg med andre

nr 2.) du kan fortsatt vokse

nr 3.) mange fantastiske jenter som er lave

Anonymkode: c50d1...e18

• Liker 5
Skrevet

Sjekk om du kan ha cøliaki

Anonymkode: 93517...4d1

• Liker 1
Skrevet

nr 1.) ikke sammenligne deg med andre

nr 2.) du kan fortsatt vokse

nr 3.) mange fantastiske jenter som er lave

Anonymkode: c50d1...e18

Dette :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg var også veldig lav da jeg var på din alder og fikk ikke mensen før jeg var 15,5 år. Jeg skjøt i været og landet på 170, så ingen grunn til fortvilelse. :) du blir sikkert endel høyere. 

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, jeg var 153cm på din alder. Nå er jeg 19 og 170. Smør deg med tålmodighet og ikke sammenlign deg med andre, for du er unik sånn som du er. Bli heller komfortabel med at du er litt sein, du er litt lavere og se på det som en positiv ting! Dessuten, du er i begynnelsen av puberteten og ting tar tid!☺️

• Liker 2
Skrevet

Sjekk om du kan ha cøliaki

Anonymkode: 93517...4d1

Har ikke det. Jeg er hos legen hvert 4.år. Jeg er helt frisk og fin. men ligger under med vekt og høyde.

Skrevet

Er foreldrene dine høye? Om ingen av dem er det er det ikke så sannsynlig at du blir det heller. Dette henger sammen med genene dine. Jeg ville heller brukt tiden på å bli komfortabel med egen høyde, da noen ikke blir så veldig høye. Det er lettere enn å prøve å finne en vidunderkur. 

Anonymkode: 26dae...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...