Gå til innhold

Teste "stødighet"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til hva jeg kan si til daten for å finne ut om han er stabil/stødig emosjonelt? Har vært borti nok av ustabile og lettrokkelige menn. 

Anonymkode: 500b9...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lurt å teste folk på denne måten. Folk som blir testet har nemlig lett for å bli ustødige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lurt å teste folk på denne måten. Folk som blir testet har nemlig lett for å bli ustødige.

De stødige lar seg ikke rikke. Det er vel poenget med å teste?

Anonymkode: 500b9...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stødige lar seg ikke rikke. Det er vel poenget med å teste?

Anonymkode: 500b9...6f0

Hadde noen testet meg hadde jeg ikke vært komfortabel med den personen i ettertid. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing er spill. Ikke bra.

Det første jeg da tenker er at den som gjør det er ikke noen jeg vil være med.

 

Snakk med han om familie, oppvekst, tidligere forhold, avh. av hvor åpen han er, så kan du vurdere oppfølgningsspørsmålene dine. Grave litt er veldig mye bedre enn å teste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing er spill. Ikke bra.

Det første jeg da tenker er at den som gjør det er ikke noen jeg vil være med.

 

Snakk med han om familie, oppvekst, tidligere forhold, avh. av hvor åpen han er, så kan du vurdere oppfølgningsspørsmålene dine. Grave litt er veldig mye bedre enn å teste.

Det er jo to sider av samme sak? Graving er testing. 

Anonymkode: 500b9...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PseudonymBruker

Det er jo to sider av samme sak? Graving er testing. 

Anonymkode: 500b9...6f0

Nei. Det som blir foreslått over er å bli bedre kjent med personen og på den måten finne ut om han er stødig eller ikke. Du fremstår som om du vil utsette denne personen for shit testing

Endret av PseudonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ustabil da? Emosjonelt ustabil er ikke alltid lett å vite før man har kjent personen en stund, psykisk ustabil vet man heller ikke ofte før man for eksempel bor sammen. Om du mener humøret så kan du jo ta han med på ikea, bruke kjempelang tid der, og få han til å hjelpe deg med å skru sammen hylla og fjerne to av pluggene i kit'et å se åssen han takler det.

Anonymkode: 29287...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Om du mener humøret så kan du jo ta han med på ikea, bruke kjempelang tid der, og få han til å hjelpe deg med å skru sammen hylla og fjerne to av pluggene i kit'et å se åssen han takler det.

Anonymkode: 29287...492

Det der er ikke bare dårlig gjort, det er trippel-dårlig gjort! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bare dårlig gjort, det er trippel-dårlig gjort! :(


En aktivitet man må igjennom som par før eller senere uansett. Ja ikea skruing er et helvete :P Men dette er ikke på langt nær så utspekulert og slemt som å stille han til veggs med spørsmål , graving , snoking og andre type tester :)

Anonymkode: 29287...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en ulykke eller katastrofe er en fin måte å teste ganske mye på, feks stødighet, hvor modig han er, hvor egoistisk, praktisk, uselvisk han er. Spesielt hvis du får han i situasjoner der han må velge mellom å hjelpe deg og bare redde seg selv. Gjerne putt på muligheten for å redde en baby eller en hund også. Også må man passe på at noe han er veldig glad i går tapt, feks hans hund eller veteranbil, slik at man kan se reaksjonen.

Endret av OppNedPåAlt
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider


En aktivitet man må igjennom som par før eller senere uansett. Ja ikea skruing er et helvete :P Men dette er ikke på langt nær så utspekulert og slemt som å stille han til veggs med spørsmål , graving , snoking og andre type tester :)

Anonymkode: 29287...492

Jeg sa ikke "stille til veggs" eller snoking eller andre type tester. Du vrir på ting.

Jeg sa du kan spørre om ting, så følge opp med å grave avhengig av hvor åpen han er.

Når man får et spørsmål kan man velge hva man vil  svare og om man vil svare.

Når du tar med noen på IKEA for egentlig å teste stødighet så vet ikke personen hva han er med på. 

Det er uredelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ustabil da? Emosjonelt ustabil er ikke alltid lett å vite før man har kjent personen en stund, psykisk ustabil vet man heller ikke ofte før man for eksempel bor sammen. Om du mener humøret så kan du jo ta han med på ikea, bruke kjempelang tid der, og få han til å hjelpe deg med å skru sammen hylla og fjerne to av pluggene i kit'et å se åssen han takler det.

Anonymkode: 29287...492

Blir litt det samme som å ta med en "Rødstrømpe-dame" på Gatebiltreff:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg datet en kvinne som testet meg slik TS ønsker så hadde jeg tenkt på henne som emosjonelt ustabil og usikker på seg selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo bare at du risikerer å fremstå som emosjonelt ustabil selv. Har datet er par kvinner som drev med slike tester, og det viste seg jo at de ikke var de mest stabile personene. Jeg ville nok mest sannsynlig tenkt mitt om deg om du hadde prøvd det i en datingsituasjon, uansett hadde det vært sterkt negativt med tanke på inntrykket. 

Anonymkode: dc258...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere problemer. Som andre har nevnt her, du fremstår som ustabil selv. Stabile mennesker føler seg ikke truet av at noen mister kontrollen litt en sjelden gang innimellom. Er dette noe som får deg til å trekke deg tilbake så er du ikke emosjonelt stabil selv.

Et annet problem, som ikke er tatt opp, å være litt ustabil er helt menneskelig. Å være helt stabil, samme hva, er et typisk psykopatisk trekk. Vet ikke helt om psykopat er det du ønsker deg egentlig. En person som har litt lettere for å bli ustabil i gitte situasjoner har fått et "spor" i hjernen gått opp. Som vedkommende trenger å komme ut av. Personen ER ikke ustabil, personen har blitt ustabil. Men kan forandres.

 

Anonymkode: 0d735...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...