Gå til innhold

Småting som er veldig turn-on

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe spesielt menn/kvinner gjør, som du synes er turn-on?

Mine ting hos menn:

Når han (kjekk mann) beveger hendene sånn at underarmsmusklene skimtes under huden. *smelt*

Når han klør seg på magen under t-skjorta, sånn at du såvidt kan se noe av magen hans.

Når noen sier noe morsomt, og blikkene deres møtes mens dere ler.

Kvinner:

Når de strekker seg, så genseren glir opp.

Når de biter seg i leppa.

Flere?

Anonymkode: 1f3e9...316

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han/hun strekker seg og jeg kan se kroppen langstrakt og armene i spenn. Om det er en attraktiv person, har jeg litt vanskelig med å ikke stirre.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 5
Skrevet

Når han bretter opp ermene på jakken/genseren, slik armen og blodårene på den vises. Holy fuck..!

• Liker 3
Skrevet

Åh vet ikke hva det heter på norsk, men på engelsk kalles det for "kiss teeth", sånn lyd. Hot !

At han rufser seg i håret, gjerne etter en dusj.

At han lager mat i bar overkropp/pysj (oftest når vi står opp og ikke har kledd på oss helt enda)

Når han nevner meg for venner og inkluderer meg. (da blir jeg trygg og mer betatt)

Anonymkode: 44732...0fb

• Liker 3
Skrevet

Når han kommer bak meg å klemmer meg. 

Anonymkode: f3eea...919

• Liker 7
Skrevet

Å se han litt skitten og rufsete i arb.klær før han tar seg en dusj. Måten han av og til ser på meg. Ting han sier og gjør.

Anonymkode: ff087...b8b

• Liker 2
Skrevet

Når jeg sier noe som egentlig ikke er noe morsomt, men så blir det til en latterbyge, og jeg klarer ikke å stanse le :)

Skrevet

Håper gutta også kan bidra litt her med hva småting som er turnon på en kvinne :)

Skrevet

Når han har skiftet dekk på bilen og kommer gående inn med skitne armer, i skinnjakke og olabukse!!! Sexy. I tillegg er han svært muskuløs og brun! 😍 #heltforelska

Anonymkode: ce110...e22

• Liker 1
Skrevet

En mann med god appetitt. DET tenner meg.

Anonymkode: b6647...697

• Liker 3
Skrevet

Når han har skiftet dekk på bilen og kommer gående inn med skitne armer, i skinnjakke og olabukse!!! Sexy. I tillegg er han svært muskuløs og brun! 😍 #heltforelska

Hahaha! Det er vel ingen som på ekte skiftet dekk på bilen i skinnjakke brun og ny-tan'et muskuløs kropp på sommeren?!(iom at han er svært brun mener jeg)  Sett for mye på film? :P

• Liker 7
Skrevet

Pupper

Tells ikke...... Det er ikke noe man gjør, det er noe man har.

Skrevet

Hahaha! Det er vel ingen som på ekte skiftet dekk på bilen i skinnjakke brun og ny-tan'et muskuløs kropp på sommeren?!(iom at han er svært brun mener jeg)  Sett for mye på film? :P

nei, dette er reality! Tuller ikke, han er en mulatt og hadde skiftet dekk på bilen... og kom innom jobben i det antrekket jeg beskrev over... gjett om jeg ble paff! Er helt betatt 🙆 Må si det var sexy å se han vaske fingrene Hahaha 

• Liker 1
Skrevet

Når han snakker om vanskelige ting fra studiet og høres veldig smart ut. Leste også eksamensbesvarelsen hans på en veldig vanskelig eksamen, og det var overraskende turn-on.

Intellekt er tennende ;) 

• Liker 12
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Når kvinner har de forskjellige uttrykkene som gjør at brynene blir som de nederste på dette eksempelet jeg laget. Ikke spesielt nøyaktig, men dere skjønner vel. :fnise:

Skrevet

Når kvinner har de forskjellige uttrykkene som gjør at brynene blir som de nederste på dette eksempelet jeg laget. Ikke spesielt nøyaktig, men dere skjønner vel. :fnise:

Tenner du på triste kvinner?

Anonymkode: 6b819...719

• Liker 5
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Tenner du på triste kvinner?

Nei.

Skrevet

Nei.

Faen heller :/ 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...