kisskissbangbang Skrevet 12. desember 2015 #21 Skrevet 12. desember 2015 Deilig er et seksuelt ladet ord. Jeg sier kjæresten min er deilig, men jeg hadde aldri sagt at barna mine er deilige. De er skjønne, søte, vakre, verdens beste, men ikke DEILIGE.Anonymkode: c77cd...ac2Deilig er et seksuelt ladet ord for deg. Jeg sier at barna mine er de deiligste (beste) i verden, helt uten en eneste seksuell undertone. Jeg sier også at kakene jeg spiser er deilige, at senga mi er deilig, at å sette seg ned etter trening er deilig, også helt uten seksuelle tanker. Slutt å tro at alt som gjelder deg også gjelder alle andre. 9
mjauritz Skrevet 12. desember 2015 #22 Skrevet 12. desember 2015 Deilig er seksuelt ladet i mitt hodet.Husker første gangen vi spiste middag med noen dansker i samboeren sin familie og far i familien sa (på dansk da) til datteren sin: "Kom her og sett deg med din deilige far"Jeg og samboer pleier fremdeles å tulle med det for det hørtes så bisart ut, selv om det eeegentlig ikke er et seksuelt ord.
Salka Skrevet 12. desember 2015 #23 Skrevet 12. desember 2015 Syns deilig er et utrolig harry ord, så bruker det ikke.
Lerkeliten Skrevet 13. desember 2015 #24 Skrevet 13. desember 2015 Husker dere når vi var små og måtte synge den der perverse "Deilig er jorden" på juleavslutningen?Fra spøk til alvor, det er et helt greit ord å bruke. Jeg ville kanskje ikke sagt det selv, men jeg hadde heller ikke reagert på det. Man bruker det jo om så mye annet! Eks: "Det er så deilig å legge seg nydusjet i nytt sengetøy" eller "Det er så deilig å være ferdig med alle julegavene i god tid!" Vil si det er synonymt med herlig, og man sier jo "herlige barn". 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #25 Skrevet 13. desember 2015 "Deilig" kan kun brukes om gjærbakst og i seksuelle settinger, spør du meg. Nå er jo disse babyene ganske hærlige (deilige) gjærbakster.. hørt om Olle Bolle? "Deilig" betyr noe lunde det samme som ordet "nusselig". Så nusselig skjønn Anonymkode: 54e54...3da 1
Gneis Skrevet 13. desember 2015 #26 Skrevet 13. desember 2015 Her jeg bor er det helt vanlig å si at f.eks. en toåring er "heilt deilige" og det ligger selvfølgelig absolutt ingenting seksuelt i det. 3
Gjest incognita Skrevet 13. desember 2015 #27 Skrevet 13. desember 2015 Nå er jo disse babyene ganske hærlige (deilige) gjærbakster.. hørt om Olle Bolle? "Deilig" betyr noe lunde det samme som ordet "nusselig". Så nusselig skjønn Anonymkode: 54e54...3daPrøv å kall penisen til en du ligger med for nusselig, så kan vi snakkes etter det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #28 Skrevet 13. desember 2015 Prøv å kall penisen til en du ligger med for nusselig, så kan vi snakkes etter det. En deilig penis? Anonymkode: 54e54...3da 1
Gjest incognita Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 En deilig penis?Anonymkode: 54e54...3daJa. En deilig penis. Ikke en nusselig en.
Gjest Hummels Skrevet 13. desember 2015 #30 Skrevet 13. desember 2015 Deilige barn? Høres bare creepy ut og blir helt feil.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #31 Skrevet 13. desember 2015 Ja. En deilig penis. Ikke en nusselig en.Så du vil ikke ha min nusselige penis, bare min deilige snabel? Se her. Sender deg et bilde så du kan bli fasinert av det deilige utstyret mitt! Anonymkode: 54e54...3da
Meij Skrevet 13. desember 2015 #32 Skrevet 13. desember 2015 Tror dette er dialekt avhengig. Jeg hadde reagert på en nordlending som sa no sånnt om barn, men ville nok ikke reagert på det hvis d kom fra Kristiansand/Stavanger området. Kanskje noe jeg bare innbiller meg.
Velasq Skrevet 13. desember 2015 #33 Skrevet 13. desember 2015 For meg betyr deilig god. Sier snille, deilige ungen min hele tiden. Deilige babyføtter. Deilig babylukt. Ikke noe seksuelt ladet for min del. Men ville nok ikke kalt barna for sexy, det er for meg et seksuelt ladet ord som ikke har noe med barn å gjøre. 2
Salka Skrevet 13. desember 2015 #34 Skrevet 13. desember 2015 Prøv å kall penisen til en du ligger med for nusselig, så kan vi snakkes etter det. nusselig penis! da ser jeg for meg en bittebittebittebitteliten en.
Florence Skrevet 13. desember 2015 #35 Skrevet 13. desember 2015 Jeg reagerer ikke når noen sier det om små barn for jeg skjønner jo hva de mener, men har aldri brukt det selv og tror ikke det er vanlig hvor jeg kommer fra.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #36 Skrevet 13. desember 2015 Er deilig et seksuelt ord? Siden når? Og hvor har bestemt det?Jeg har en deilig seng, tar meg en deilig joggetur, koser meg under det deilige pleddet mitt og har verdens deiligste barn.Mannen min ville jeg ikke kalt deilig, det blir helt feil. Han er ikke verken oen føtepus eller bollemyk. Han er barsk, sexy, fantastisk, solid, snill, klok og omsorgsfull. Anonymkode: d0060...4d9 2
aquiz Skrevet 13. desember 2015 #37 Skrevet 13. desember 2015 Når noen beskriver barnet som deilig vil personen garantert være dansk.Det må vel finnes grenser for hvor møkkete folk er i tankene sine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå