Gå til innhold

Dårlig selvtillit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler ikke jeg er noe fin. Jeg vil si jeg ser gjennomsnittlig ut, men jeg føler jeg alltid blir avvist av gutter, å det knekker selvtilliten min så veldig. Flere som føler seg sånn? Har dere noen tips så jeg kan føle meg litt fin for en gang skyld? Jeg steller meg og liker å sminke meg, stelle negler osv, men likevell er den labre interessen fra motsatt kjønn med på at jeg føler meg stygg. Syntes alle andre jenter er så fine, venninnene mine får alltid kompliment på byen, jeg er liksom kun bra nok til en ting. Er så lei det.. Utrolig hvor mye det skal påvirke livsgleden.

Anonymkode: cc8d7...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdning har veldig mye å si. Smiler du? Går du rak i ryggen? Virker du interessert i andre gutter? Tar du selv initiativ til å snakke? Pusser du tennene ofte? Er du generelt hyggelig? 

Kan godt hende at den dårlige selvtilliten din skinner gjennom, og at det dermed gjør deg mindre attraktiv. Alt handler ikke om utseendet, og jeg tror dessverre jenter innbiller seg at hver gang de blir avvist, er det fordi de er "stygge" og "ikke like vakre som venninna".

Opp med hodet, rett deg opp, bruk bare rene klær, se folk inn i øynene når du snakker med dem, snakk tydelig og med selvtillit. Vær morsom, le når andre sier noe, still spørsmål, gi andre komplimenter. Hvis du går rundt og oppfører deg som en 3'er på "skalaen", er det fort gjort at andre oppfatter deg som nettopp det, uavhengig av hvor pen og interessant du egentlig er. Selvtillit, om bare innbilt, er nøkkelen. Lykke til! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...