Gå til innhold

Hvordan ser avføringen deres ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det vanlig å først ha en lang og tykk bæsj som kommer ut for så at avføringen kommer i 2-3 biter? Ikke akkurat kulete, men bare sånn at avføringen blir delt opp i større biter. Den kjennes ikke hard ut, og glir rett ut.

Anonymkode: 0fe42...ab2

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet

Er du hun som fødet foster/marsipangris her i forrige uke? 

Skrevet

Er du hun som fødet foster/marsipangris her i forrige uke? 

Jeg er mann.

Skrevet

:hoho: alt folk spør om her inne! Kåge fornekter seg ikke! :hoho: 

Aner ikke hvordan bæsjen min ser ut, jeg pleier ikke å se. Antar at det er roser som kommer ut siden alle jenter bæsjer roser. 

Skrevet

Altså... Det er helt greit at den kommer i biter, men om du er bekymret utover det så er det nok best å ta det opp med legen din. De fleste synes ikke det er så delikat å snakke om sånt. 

Det er også mulig å google det, men da er det fare for selvdiagnostisering. Internett er et skummelt sted. 

Skrevet

Altså... Det er helt greit at den kommer i biter, men om du er bekymret utover det så er det nok best å ta det opp med legen din. De fleste synes ikke det er så delikat å snakke om sånt. 

Det er også mulig å google det, men da er det fare for selvdiagnostisering. Internett er et skummelt sted. 

Okei skjønner. Hvordan ser avføringen din ut da?

Skrevet

Okei skjønner. Hvordan ser avføringen din ut da?

Hahaha, det snakker jeg virkelig ikke om med folk. Er dette en fetish eller? 

Skrevet

Dette kan du faktisk google for det er et helt normalt spørsmål. Er til og med kommet ut en bok (tror det var i fjor eller året før) som handlet om tarmen og avføringen. "Sjarmen om tarmen" eller noe het den. Har ikke lest den selv, men synes den hørtes morsom ut.

Nå er jeg helsepersonell så jeg litt i overkant interessert i at avføringen er normal, for det er viktig.

Anonymkode: 7c113...a6b

Skrevet

Dette kan du faktisk google for det er et helt normalt spørsmål. Er til og med kommet ut en bok (tror det var i fjor eller året før) som handlet om tarmen og avføringen. "Sjarmen om tarmen" eller noe het den. Har ikke lest den selv, men synes den hørtes morsom ut.

Nå er jeg helsepersonell så jeg litt i overkant interessert i at avføringen er normal, for det er viktig.

Anonymkode: 7c113...a6b

Så...

Er det vanlig å først ha en lang og tykk bæsj som kommer ut for så at avføringen kommer i 2-3 biter? Ikke akkurat kulete, men bare sånn at avføringen blir delt opp i større biter. Den kjennes ikke hard ut, og glir rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...