Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en litt morsom "diskusjon" med min samboer på morgenkvisten i dag. Han mener at alle par/damer har sexy undertøy til sengebruk, av og til ....

Jeg tror ikke samboeren min lider noen nød når det kommer til sex, men akkurat undertøy er det sjelden jeg forfører ham i.

Er det virkelig slik at sexy undertøy er en del av sexlivene til folk flest? Og hva er i så fall sexy undertøy?? Undertøy kjøpt på sexbutikker/nett, eller mer kvalitetsundertøy med sexy snitt? Strømpeholder??

Svar og tips mottas med takk og interesse! Så får vi se om sanbo har vært snill i år, når nissen kommer på besøk ;)

Anonymkode: d79aa...fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva "alle" gjør er veldig vanskelig å gi gode svar på. Man kan si noe generelt, men er det egentlig så interessant?

Det som kanskje er mer interessant er hva man selv ville fått ut av det. For min del syns jeg sexy undertøy er kjempespennende. Det er estetisk og hyggelig. Det sier at man gjør en innsats liksom. Det forteller deg vel egentlig svaret? Kjør på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan absolutt ikke generalisere, da jeg kun er en person. Derimot så kan jeg si følgende: Jeg har undertøy og kostymer jeg ikke hadde brukt i offentligheten, nettopp fordi det er moro å kle seg litt opp og gjøre sexen litt mer morsom for oss begge.

Sexy undertøy for meg/samboer kan være så mangt. Noen ganger står jeg i en gammel bh og hipster og kjæresten synes jeg er skamdeilig. Andre ganger tar jeg på meg korsett, strømper og hofteholder og lekre sko, bare fordi jeg vet han elsker sånt. En gang kjøpte jeg et matroskostyme fra en sexbutikk fordi jeg hadde lyst til å overraske han (han liker båtliv forøvrig!). Så alt i alt så er sexy undertøy for meg noe JEG føler meg sexy i, eller som jeg tar på meg for å forføre min partner. For min del er det viktig å tilføre litt morsomme elementer i sexlivet fordi jeg mener det er viktig.

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg hadde en litt morsom "diskusjon" med min samboer på morgenkvisten i dag. Han mener at alle par/damer har sexy undertøy til sengebruk, av og til ....

Jeg tror ikke samboeren min lider noen nød når det kommer til sex, men akkurat undertøy er det sjelden jeg forfører ham i.

Er det virkelig slik at sexy undertøy er en del av sexlivene til folk flest? Og hva er i så fall sexy undertøy?? Undertøy kjøpt på sexbutikker/nett, eller mer kvalitetsundertøy med sexy snitt? Strømpeholder??

Svar og tips mottas med takk og interesse! Så får vi se om sanbo har vært snill i år, når nissen kommer på besøk ;)

Anonymkode: d79aa...fd7

For meg har det hvertfall alltid vært naturlig å overraske med slikt iblant. Nå er jeg veldig glad i pent undertøy da, så det er veldig sjeldent det ikke matcher og ser fresht ut, men jeg drar gjerne på litt ekstra et par ganger i uka med strømper, hofteholdere, korsetter, uanstendig korte skjørt e.l. Har en god del plagg jeg ikke kan bruke i offentligheten, men som kjæresten setter veldig pris på :-)

Hvis du er fersk på dette, begynn i det små :-) Masse pene og sexy sett i kjedebutikkene. Med strømper og hofteholdere til blir det noe litt ekstra, som typen din helt sikkert vil sette pris på :-)

For oss handler det vel så mye om å vise at man fremdeles anstrenger seg for hverandre og ønsker å beholde spenningen, som selve undertøyet i seg selv. 

Skrevet

Jeg har i hvertfall alltid på meg matchende pent undertøy når jeg drar til den jeg holder på med. Men bør vel også nevne at jeg aldri har vært i et langvarig forhold eller samboer forhold, og tenker at isåfall hadde det nok garantert gått mye i bestemortruser og de komfortable i bomull jeg ellers bruker i hverdagen .

Anonymkode: 28734...0ff

• 2 uker senere...
Skrevet

Mange tenker på nylonstrømper og blondeundertøy med hofteholder som sexy undertøy. For min kjæereste er det gammeldags og turn off, og det er jeg glad for, for meg er det også litt gammel gris image.

Han tenner på at jeg har på en litt stor t skjorte eller en hettegenser og mine lange håndballsokker fra champion når vi har sex. Eller leggvarmere. Passer litt bedre for vår generasjon kanskje. Ettersom jeg er litt blyg synes jeg det er helt topp at jeg ikke må være naken. Han er også mer ivrig når jeg ikke er naken, han sier han fantaserer mer som gjør han kåtere.

Anonymkode: 84ee7...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...