Gå til innhold

Julebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en uke siden var jeg på julebord, og siden jeg er ekstravakt med skole ved siden av har jeg ikke vært der siden, og jeg kjenner jeg gruer meg ganske mye nå. Er to timer til jeg må møte de andre igjen.

Vil ikke si noe alvorlig skjedde, men jeg føler jeg mistet litt respekt for mange av de jeg jobber med. En ekstravakt som jeg jobber mest med er fem år eldre enn meg, og hun ble helt drita. Fortalte meg om det vonde, rotete livet sitt og dårlig oppvekst (som hun følte vi hadde til felles) og så videre. Og så er jeg helt sikker på at hun flørtet meg - hun tok mye på meg, sa hvor pen jeg var om og om igjen, at vi burde gjøre noe gøy sammen. Og så var det sjefen min som stadig kjøpte mer vin til bordet og fylte på til hun ekstravakten, som jeg ble flau over, ettersom hun dummet seg såpass ut foran de andre. Og så på slutten av kvelden tok vaktmesteren vår med seg den 30 år yngre ekstravakten på klubb. Jeg kom etter for å prøve å få henne hjem og gi henne nøklene sine, men kom ikke inn siden jeg bare er 18 år. Ikke før en halvannen time etterpå fikk jeg svar etter å ha ringt tyve ganger og tekstet tre, men da hadde jeg dratt hjem. 

Vi er ikke så mange som jobber i den bedriften, og det er det som gjør det så vanskelig. Det ble så intimt. 

Hva skal jeg gjøre? Bare late som ingenting? 

Anonymkode: e8b1e...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke er venner med noen av dem, bare lat som ingenting. Neste år kan du dra hjem tidlig for å unngå alt det styret.

Om du var venn med hun kvinnen som drakk for mye, kunne du sagt at hun burde trappe ned. Eller om du kjente sjefen godt kunne du sagt han kanskje burde kjøpt mindre alkohol.

Men det er mange som fester sånn som dette, også i jobbsammenheng. Det kan bli ganske ekstremt til tider, samtidig så mener jeg man stort sett må få la dem holde på som dem vil. At de drar på klubb etterpå, ser jeg ikke noe problem i. Men passet du på nøklene til kvinnen? Hvorfor det i så fall? Hun burde kunne ta vare på dem selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...