Gå til innhold

Hvor patetisk er jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste 9 mnd har jeg hatt sex med en mann, vi har ikke noe relasjon utenom sexen. Vil ikke kalle det FF, kun sextreff. Men.. det er _alltid_ jeg som kontakter han for sex. Jeg har alltid følt meg attraktiv før jeg møtte han, har aldri hatt problemer med å få dates/kjæreste og har rundt 5 menn som alle ønsker å date meg til nesten enhver tid.. Men han her får meg til å føle meg som at jeg er for stygg for forhold, men grei nok å knulle på. 

Hvor patetisk er det å være jente som alltid må kontakte mannen for sex? (Han sier ja i 9 av 10 ganger uansett når jeg spør).

Anonymkode: 9c15d...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er patetisk å kontakte noen for sex, hvis det hadde vært det eneste du var ute etter og du hadde vært fornøyd med opplegget, men hvis han får deg til å føle deg stygg og du egentlig har lyst på et forhold, så er det vel lurest å ikke treffe ham mer. 

Skrevet

Du kan bare sende ham en melding og han sier ja? Du har en mann som du kan kontakte ut av det blå, og han vil nesten garantert ha deg. Det er virkelig ikke ille! Du har styringa!

Om du får selvtilittsproblemer av dette her, tror jeg det er noe annet som ligger bak.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det er patetisk å kontakte noen for sex, hvis det hadde vært det eneste du var ute etter og du hadde vært fornøyd med opplegget, men hvis han får deg til å føle deg stygg og du egentlig har lyst på et forhold, så er det vel lurest å ikke treffe ham mer. 

Jeg har ikke lyst på forhold med han..  men leste litt på diverse forum hvor menn er de mest aktive brukerne og satt igjen med en følelse at de kan ha et sexforhold med damer som er for stygge for forhold, fordi "standarden for damer de skal være i et forhold med er myyyye høyere". Følte meg plutselig veldig stygg og fæl, selv om jeg vet at jeg ikke er stygg.

Skrevet

har rundt 5 menn som alle ønsker å date meg til nesten enhver tid.. 

Du vet vel ikke om de ønsker å bli sammen med deg før du faktisk har blitt sammen med dem.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke lyst på forhold med han..  men leste litt på diverse forum hvor menn er de mest aktive brukerne og satt igjen med en følelse at de kan ha et sexforhold med damer som er for stygge for forhold, fordi "standarden for damer de skal være i et forhold med er myyyye høyere". Følte meg plutselig veldig stygg og fæl, selv om jeg vet at jeg ikke er stygg.

Er ikke bare utseende som teller da, kan være du scorer dårlig på personlighet.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Du vet vel ikke om de ønsker å bli sammen med deg før du faktisk har blitt sammen med dem.

Nei. Det har jeg ikke sagt heller. 

Er ikke bare utseende som teller da, kan være du scorer dårlig på personlighet.

Ja, det kan hende. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Du er ikke veldig patetisk, men du er litt patetisk, og så er du selvdestruktiv, men ikke fordi du kontakter en mann for sex, men fordi du fortsetter å oppsøke kontakt med en mann som får deg til å føle deg dårlig, ikke god nok, og som om du kun er god nok for sex. Og fordi du vet at du ikke er stygg og fæl, men likevel oppsøker noen som får deg til å føle det som om du er det. 

Synes du denne mannen er stygg og fæl og kun god nok for sex? Du ønsker jo ikke et forhold med han, men vil kun ha ham som sexpartner og ikke noe annet. Det handler uansett ikke om at den andre nødvendigvis er stygg og fæl, det kan handle om så mange ting. At man ikke er i en situasjon der det passer med et forhold, at man rett og slett ønsker å være singel, at denne personen ikke passer til deg osv.. Det trenger ikke å være at den andre er stygg og fæl, for hvem i alle dager ville gjentatte ganger møtt et menneske for sex om de syntes det mennesket var stygt og fælt? De færreste. 

Skrevet

Du er som en sommerfugl som knekker ved den første kalde vinter vinden. Det  er trist ja, og litt patetisk. 

Anonymkode: 10ed2...b5d

Skrevet

Du er ikke veldig patetisk, men du er litt patetisk, og så er du selvdestruktiv, men ikke fordi du kontakter en mann for sex, men fordi du fortsetter å oppsøke kontakt med en mann som får deg til å føle deg dårlig, ikke god nok, og som om du kun er god nok for sex. Og fordi du vet at du ikke er stygg og fæl, men likevel oppsøker noen som får deg til å føle det som om du er det. 

Synes du denne mannen er stygg og fæl og kun god nok for sex? Du ønsker jo ikke et forhold med han, men vil kun ha ham som sexpartner og ikke noe annet. Det handler uansett ikke om at den andre nødvendigvis er stygg og fæl, det kan handle om så mange ting. At man ikke er i en situasjon der det passer med et forhold, at man rett og slett ønsker å være singel, at denne personen ikke passer til deg osv.. Det trenger ikke å være at den andre er stygg og fæl, for hvem i alle dager ville gjentatte ganger møtt et menneske for sex om de syntes det mennesket var stygt og fælt? De færreste. 

Tusen takk for innspill :) du har jo rett.. hvem gidder å fortsette å ha sex med noen de ikke finner noe tiltrekkende på noen måte.. Føler meg også litt dum siden jeg er jente og som regel er det jo jentene som blir kontaktet av fyren for sex og ikke omvendt.. :fnise: Det gnager litt på meg det også. Vurderer om jeg ikke må finne en annen sexvenn som tar gjensidig kontakt. 

• Liker 1
Skrevet

Du er som en sommerfugl som knekker ved den første kalde vinter vinden. Det  er trist ja, og litt patetisk. 

Anonymkode: 10ed2...b5d

Skjønte ikke så mye av dette :sprettoy:

Skrevet

Dytt

Noen flere menn med innspill?

Skrevet

Hvordan svar er det du ønsker? Du nedverdiger helt klart deg selv når det kun er du som tar kontakt med han, og dere kun har sex som felles bonding. Om han hadde tatt like mye kontakt med deg ville han ha hatt like lyst på deg, men siden det faktisk ikke er sånn, så er det jo kun du som har lyst på han, mens han ikke sier nei når du maser fordi menn ikke avslår fitte uansett hvor stygg eller pen damen som eier den er.

Anonymkode: de8fe...49d

• 3 uker senere...
Skrevet
Den 13. desember 2015 at 22.18, AnonymBruker skrev:

Hvordan svar er det du ønsker? Du nedverdiger helt klart deg selv når det kun er du som tar kontakt med han, og dere kun har sex som felles bonding. Om han hadde tatt like mye kontakt med deg ville han ha hatt like lyst på deg, men siden det faktisk ikke er sånn, så er det jo kun du som har lyst på han, mens han ikke sier nei når du maser fordi menn ikke avslår fitte uansett hvor stygg eller pen damen som eier den er.

Anonymkode: de8fe...49d

Så ikke denne før nå..  Ja, jeg er nok en ganske stygg kvinne som han syntes er fæl, skjønner godt at han gidder å ha sex med meg da, når han kan få hvem som helst annen. Når jeg leste svaret ditt føler jeg litt at det er han som er mest patetisk som sier ja til å ha sex med en dame han ikke har lyst på engang. Ts

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke denne før nå..  Ja, jeg er nok en ganske stygg kvinne som han syntes er fæl, skjønner godt at han gidder å ha sex med meg da, når han kan få hvem som helst annen. Når jeg leste svaret ditt føler jeg litt at det er han som er mest patetisk som sier ja til å ha sex med en dame han ikke har lyst på engang. Ts

Slutt å overanalyser alt, kvinnfolk!!! Han hadde ikke pult deg hvis han ikke fant deg attraktiv. Tror du virkelig det? Han tar kanskje ikke initiativ fordi han er sjeldnere kåt enn deg, fordi litt av spenningen er borte, eller fordi han kanskje han har en annen han også har sex med. Han vil fremdeles ha deg, og du kan velge tidspunkt. Det bør være drømmesituasjonen i ethvert FF-forhold. 

Ting trenger ikke være så jævlig komplisert, frøken :)

• Liker 3
Skrevet
Den 12.12.2015 at 2.19, AnonymBruker skrev:

De siste 9 mnd har jeg hatt sex med en mann, vi har ikke noe relasjon utenom sexen. Vil ikke kalle det FF, kun sextreff. Men.. det er _alltid_ jeg som kontakter han for sex. Jeg har alltid følt meg attraktiv før jeg møtte han, har aldri hatt problemer med å få dates/kjæreste og har rundt 5 menn som alle ønsker å date meg til nesten enhver tid.. Men han her får meg til å føle meg som at jeg er for stygg for forhold, men grei nok å knulle på. 

Hvor patetisk er det å være jente som alltid må kontakte mannen for sex? (Han sier ja i 9 av 10 ganger uansett når jeg spør).

Patetismeaspektet bryr jeg meg ikke om,

Men det som teller er hvordan du vil leve livet ditt. Jeg hadde skygget unna sexpartner som hadde fått meg til å føle meg dårlig, Hva med å rundknulle noen av disse som får deg til å føle deg bra i stedet? Det ser ut som om du er i ferd med å bli hekta på en fyr som ikke viser deg den respekten som jeg ville ha trengt , og da er det jo best å slutte før du sitter for dypt i sørpa.

I følge Dostovjevskij og PUA-folket så er negativ behandling en effektiv måte for å få en del damer til å bli avhengige. Det kan se ut som om det virker på deg også. Men vil du ha det sånn?

Jeg er beinhard i mine knullekrav. Det skal være full gjensidig respekt. Nulltoleranse her.

• Liker 1
Skrevet
Den 12.12.2015 at 2.19, AnonymBruker skrev:

Du kan jo velge hvordan du ser på det. Du kan se på det som at du er en oppegående kvinne som tar ansvar for egen seksualitet. Det er ikke negativt å forsyne seg av livets koldtbord så lenge man ikke sårer andre. Men du kan også velge å føle deg selv stygg og ikke god nok.

Jeg tror du innerst inne er vant til å være populær og få oppmerksomhet fra menn, nå opplever du at det er du som må ta initiativ. Det virker som om du legger for stor vekt på utseende ditt. Det er ikke han som gjør at du føler deg uattraktiv, det er deg selv. 

Kanskje det er noe inni deg som prøver å fortelle deg noe. Lytt til det.

Skrevet

Bare eg som synes at verden hadde vært lettere om jenter spurde menn etter sex på lik linje som oss. Nå kan forøvrig kvinner spørre menn og det blir ikkje noe problem ut av det. Men min oppfatning av verden tilsier meg at om ein mann gjør det samme så får han masse dritt på seg. 

Men poenget mitt var at eg synes ikkje det er patetisk og ser det slik at eg gjerne ville at flere var som deg.

- Mann (18)

Anonymkode: e08b7...8e3

Skrevet
Den 12 December 2015 at 13.10, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så enkelt som at det kun handler om utseende. Greit, mannen vil ha sex med deg, men ikke være i forhold med deg, og sånn har du det også. Ferdig med den saken. Ikke gidd å tenke over hvorfor han ikke vil være i et forhold med deg. Det kan være alle mulige årsaker til det. Ingen vits i å overanalysere det så lenge ting går greit for dere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...