AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Var nettopp borte på butikken en tur, også inne på butikken fikk jeg et skikkelig "anfall" med svimmelhet. Kom bare som slengt på meg liksom. Ble skikkelig uvel og følte jeg skulle svime av. Er forsatt svimmel. Hva kan det være?? :O Anonymkode: 9af49...253
Cata Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Plutselig blodtrykksfall av en eller annen grunn?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Plutselig blodtrykksfall av en eller annen grunn? Kan godt hende. Men skal ikke det gå over ganske raskt? Anonymkode: 9af49...253
Wenda Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Kan være mange årsaker, alt fra helt ufarlig til mer alvorlig. Så lenge almenntilstanden din er grei ellers, så ville jeg ikke bekymret meg så veldig. Da kommer det muligens av at du har spist for dårlig, drukket for lite, kanskje en begynnelse på G eller lignendeDersom du har andre plager, eller det vedvarer så ville jeg kanskje tatt en tur til legen Endret 11. desember 2015 av Wenda
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Kan være mange årsaker, alt fra helt ufarlig til mer alvorlig. Så lenge almenntilstanden din er grei ellers, så ville jeg ikke bekymret meg så veldig. Da kommer det muligens av at du har spist for dårlig, drukket for lite, kanskje en begynnelse på G eller lignendeDersom du har andre plager, eller det vedvarer så ville jeg kanskje tatt en tur til legenOk, takk for svar Jeg har vondt i hodet, men det har jeg hatt i hele dag. Også er jeg ganske kvalm.. Jeg har både drukket og spist nok idag, så tror nok ikke det er grunnen. Men hva mener du med begynnelse på G? Anonymkode: 9af49...253
Wenda Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Forkjølelse på G, skulle det stå. Er uvant med autocorrect på iPhone kan det være at du har spist "gal" mat da? Jeg blir svimmel, får hodepine og føler meg generelt skikkelig dårlig om jeg spiser raske karbohydrater eller sjokolade o.l, men kroppen min reagerer på samme måte dersom været skifter veldig ekstremt, fra typ knallsol til regn og tilbake til knallsol igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Forkjølelse på G, skulle det stå. Er uvant med autocorrect på iPhone kan det være at du har spist "gal" mat da? Jeg blir svimmel, får hodepine og føler meg generelt skikkelig dårlig om jeg spiser raske karbohydrater eller sjokolade o.l, men kroppen min reagerer på samme måte dersom været skifter veldig ekstremt, fra typ knallsol til regn og tilbake til knallsol igjen. Åja, haha. Håper ikke det er forkjølelse.. Har spist sjokolade og drukket brus idag da, men pleier ikke bli svimmel og dårlig av det da. Men takk for svar! Anonymkode: 9af49...253
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Kan være veldig mye. Jeg blir svimmel når jeg har vondt i nakken/hodet. Kanskje derfor? Sliter du psykisk er mye stresset eller noe? Kan være et slikt anfall, hatt det selv noen ganger i stressende perioder. Om det er alvorlig er det ofte noe mer også, som dårlig allmenntilstand, lite tilstedeværelse osv. Anonymkode: 311c0...cb1
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Angst? Og beven? Kan være stress ja, blodtrykksfall ja, tett i nesa/forkjølahar opplevd det samme selv, holdt på å falle faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå