Gå til innhold

PMS


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå spør jeg dere: Er det normalt å bare sippe og grine og sutre i dag for det er 2 dager til mensen? Jeg føler meg som et ekkelt monster, og grein da jeg sto opp og da jeg dusjet og da jeg lagde mat i dag! Slik skal det ikke være! Hva gjør en stakkars ekkel DUSTEDAME?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liten gjest

Jepp, det er normalt.......... rett før mensen kan jeg sitte og grine av alt mulig på tv, bare de viser bildet av en nyfødt valp så strømmer tårene, griner til og med når det ene laget i Robinson vinner....... og av å høre en fin sang på radio... :grine:

vel, nå ble jeg i grunnen litt i tvil om det er så normalt allikevel.......... :grine::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev innlegget foran, var ikke pålogget.

Jeg har ingen gode råd dessverre, jeg bare prøver å overleve disse dagene så godt jeg kan..... griner og står i. Men det finnes visst noe på helsekosten som kan hjelpe for enkelte, prøvde nattlysolje selv for det skal visst hjelpe, men det gjorde ikke det for meg.

Men du kan jo prøve nattlysolje for det kan jo hende det hjelper for deg. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare skal la det gå sin gang men takk for tips...

Alt er liksom så fælt, jeg får ikke sex på ei uke, jeg er bare på pause med typen og i disse dager ser jeg for meg han ikke liker trynet mitt, fordi vi ikke har sex, men det er jo fordi det renner ekkelt blod av musa mi :( Jeg skjønner ingenting, jeg tror hodet mitt eksploderer. Jeg vil bare bli ordentlig sammen med pausen min igjen og sitte i armkroken hans og se spider-man eller noe slikt :grine: jeg er helt umulig i disse dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Jeg har også PMS! Oppførte meg som en dustedame mot kjæresten min i går. Og det er høst og trist ute.

jeg føler med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...