Gå til innhold

TAROT (desember 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil så gjerne at du legger et kort på meg....

Er så frem og tilbake i dette "forholdet" jeg har til denne fyren... Vi er glade i hverandre, men forplikter oss ikke (av forskjellige grunner, han holder mest tilbake). Jeg slites så mellom hva jeg skal gjøre, kommer meg ikke videre hverken i forhold til han eller i forhold til andre.

What to do?? Frustrert og lei for tida, er vanskelig dette :(

(dette er fyren jeg spurte om sist var min store kjærlighet...og svaret var ja....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil så gjerne at du legger et kort på meg....

Er så frem og tilbake i dette "forholdet" jeg har til denne fyren... Vi er glade i hverandre, men forplikter oss ikke (av forskjellige grunner, han holder mest tilbake). Jeg slites så mellom hva jeg skal gjøre, kommer meg ikke videre hverken i forhold til han eller i forhold til andre.

What to do?? Frustrert og lei for tida, er vanskelig dette :(

(dette er fyren jeg spurte om sist var min store kjærlighet...og svaret var ja....)

Magikeren.

1.jpg

Du skal bruke alle dine verktøy for å fremme egen sak. Hva nu det er.

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magikeren.

1.jpg

Du skal bruke alle dine verktøy for å fremme egen sak. Hva nu det er.

 

Okei :) Det lurer virkelig jeg også på hva det er. Han vet jeg hva jeg ønsker, så kan ikke være det...

Er det lov å komme med et oppfølgingsspørsmål? Hvis så, burde jeg gå videre og glemme denne fyren... Få dette avklart en gang for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Det lurer virkelig jeg også på hva det er. Han vet jeg hva jeg ønsker, så kan ikke være det...

Er det lov å komme med et oppfølgingsspørsmål? Hvis så, burde jeg gå videre og glemme denne fyren... Få dette avklart en gang for alle?

Myntesset.

64.jpg

Nei. Ikke glem ham, men hold mulighetene åpne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myntesset.

64.jpg

Nei. Ikke glem ham, men hold mulighetene åpne.

 

Takk for svarene, O.G. :)

Men jeg kommer meg altså ikke videre med det første skjønner jeg. Jeg holder andre muligheter åpne, men er vanskelig å åpne opp for andre siden han tar så stor plass i livet mitt. Jeg vet hva han føler for meg, og vi er der at vi er kommet så langt, men den siste biten mangler (å forplikte seg...med alt det som medfører). Han trenger tid, jeg vet det. Jeg holder på å bli sprø, så sånn er nå den saken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svarene, O.G. :)

Men jeg kommer meg altså ikke videre med det første skjønner jeg. Jeg holder andre muligheter åpne, men er vanskelig å åpne opp for andre siden han tar så stor plass i livet mitt. Jeg vet hva han føler for meg, og vi er der at vi er kommet så langt, men den siste biten mangler (å forplikte seg...med alt det som medfører). Han trenger tid, jeg vet det. Jeg holder på å bli sprø, så sånn er nå den saken :P

Jeg trakk et kort på det og fikk.

Dommen

20.jpg

Han må skjerpe egget sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narren.

0.jpg

Er en ny begynnelse her. Tror du vil like det også.

Tusen takk for svar! :)

Mister jeg jomfrudommen ila av dette året da?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vil 2016 bli for meg? :blomst:

Måtehold.

14.jpg

Fantastisk, men det er mye opp til deg at året bir knall også da.

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakk et kort på det og fikk.

Dommen

20.jpg

Han må skjerpe egget sitt

Såpass ja!

Klart han må det, han vet jeg ikke er der for alltid. Jeg er på tur å gi opp, men likevel sliter han med dette. Jeg er redd det går gale veien for oss. Utrolig kjipt, dette er en fyr jeg virkelig bryr meg om og er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...