AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Lurer på en ting... noen andre som har opplevd dette, eller vet hvorfor det skjer?Når jeg drikker cola, noe jeg gjør vær dag. Så får jeg noen ganger en brun slimklump i munnen. Hva er det? Hvorfor skjer det? Anonymkode: 78fcc...a6b
Salka Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Aldri opplevd. Drikker det ikke hver dag da, men blir fort en boks 3-4 dager i uka.
Chizue Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Er dette noe du hoster opp?-Da kan det være røyking, støv eller andre forurensning i lufta.Kommer det rett fra hals/nese?-Du kan ha blødd neseblod slik at slimet er brunt/svart, spor av blod. Det kan også være blod fra lunger..Har du sure oppstøt?Da er det ikke unaturlig at slimet du får opp har fått fargen svart/brun. Alt etter som hva du drikker/ Spiser. Cola can gjøre det vondt verre Det kan også være infeksjon/Sopp.Prøv å drikk mindre cola en periode, se om det blir bedre 1
melatonin Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg synes ikke dette høres så rart ut, cola er det jo mye syre i, som løser opp og mobiliserer det slimet som er i munnen, og cola setter farge på det.. Spytt det ut og drikk vann. (ikke puss tenner eller bruk sterkt munnvann rett etter coladrikking, da syren gjør tannemaljen myk og tann puss kan da faktisk pusse bort emaljen. Sorry, men besserwisseren i meg tok tak, du viste sikkert dette fra før.) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå