AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Sett en skummel utvikling, et familiemedlem er paranoid, det siste året har det eskalert. Jeg takler det dårlig. Hvordan takle en person som tror at alt man sier har en baktanke? Det begynner å bli skikkelig irrasjonelt..! Vet ikke hva jeg skal gjøre! Dette er en person jeg må omgås daglig. Jeg kjenner jeg blir redd, lei meg, oppgitt og sint. Jeg har forsøkt å ta opp problemet, men vedkommende eksploderer av sinne og (selvfølgelig) tror at jeg er ute etter vedkommende. Null selvinnsikt, selv når jeg kommer med åpenbare eksempler på irrasjonalitet. Anonymkode: 00a81...993
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Sett en skummel utvikling, et familiemedlem er paranoid, det siste året har det eskalert. Jeg takler det dårlig. Hvordan takle en person som tror at alt man sier har en baktanke? Det begynner å bli skikkelig irrasjonelt..! Vet ikke hva jeg skal gjøre! Dette er en person jeg må omgås daglig. Jeg kjenner jeg blir redd, lei meg, oppgitt og sint. Jeg har forsøkt å ta opp problemet, men vedkommende eksploderer av sinne og (selvfølgelig) tror at jeg er ute etter vedkommende. Null selvinnsikt, selv når jeg kommer med åpenbare eksempler på irrasjonalitet. Anonymkode: 00a81...993Ring Mental Helse Anonymkode: ae1a6...51a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå