Gå til innhold

Tvunget til å fortelle stor hemmelighet til en venninne jeg ikke stoler på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan ikke være hos hun venninna som skal være hos deg i et par dager da? 

Så slipper du at de andre får vite det. Eller så kan du bare låse døren på rommet ditt og si at du er dårlig og ikke vil prate, for noe har skjedd og det er personlig eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ta brystløft i så ung alder? Hadde du vært 40 hadde jeg skjønt det, men håper du tar deg en grundig titt på naturlige bryster på nett og på venninder så vil du se at selv 20 år gamle pupper "henger" og det er helt normalt.

Anonymkode: 876f7...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Muligens fordi jeg har bikket 30 og ikke syns btystløftoperasjon er en stor sak. Du har allerede fortalt bovenninna di at du vurderer det, så hun legger nok to og to sammen, eller hun vil spørre deg hva som har skjedd om du blir sengeliggende lenge. Et brystløft tar man jo gjerne fordi man er plaget med store bryster som er tungt for skuldre og nakke. Altså er det ikke "bare for skjønnheten", og du kan fint forklare det helsemessig. Det er som å si du har gips mot brukket ben. Om du ikke lar deg affisere med det vil ingen andre bry seg heller. Hvorfor skal de snakke om puppene dine? Hvorfor skal de føle seg forrådt om du ikke forteller de andre om operasjonen før romvenninna di? Det er jo din kropp og et helseproblem, ikke et offentlig anliggende.

Anonymkode: 6ae1e...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å bo hos venninnen din i stedet de første dagene etter operasjonen?

Hun MÅ jo ikke vite om det, men da bør du kanskje finne en unnskyldning for hvorfor du er trøtt/slapp/har smerter/ikke kan bevege deg normalt osv....

Hvis du ikke vil fortelle sannheten om hvorfor du tar brystløft, så kan du jo si at du har slitt litt med ryggproblemer og at legen din anbefalte brystløft for dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...